چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

با پخش مجدد از «شبکه آی فیلم»؛

«دلنوازان» به تلویزیون باز می‌گردد

دلنوازان

سینماپرس: شبکه آی‌فیلم از هفته آینده پخش دو سریال «دلنوازان» و «هفت سنگ» را آغاز می‌کند.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده جایگزین مجموعه در حال پخش «پدرسالار» می‌شود.

«دلنوازان» از سه‌شنبه، ۱۰ آبان ماه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن ساعت ۵ صبح و ۱۳ ظهر روز بعد خواهد بود.

این سریال به تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی اولین بار سال ۸۸ از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

فریبا کوثری، پرویز فلاحی پور، شاهرخ استخری، زنده یاد زهره فکورصبور، حدیث میرامینی، سحر قریشی، عبدالرضا اکبری، سیاوش خیرابی، سمانه پاکدل، شهین تسلیمی و ... بازیگران «دلنوازان» هستند.

داستان «دلنوازان» از این قرار است که: رعنا که دو فرزند به نام‌های بهزاد و ستایش از همسر سابق خود اتابک سپهری داشته، در ۲۴ سال قبل پس از جدا شدن از اتابک و ازدواج با جهان ملکپور، دخترش ستایش ربوده می‌شود. او با گذشت سال‌ها همچنان در فراق دخترش غمگین است. رعنا بارها برای پیدا کردن ستایش تلاش کرده اما ...

همچنین مجموعه طنز «هفت‌سنگ» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بذرافشان قرار است از هفته آینده به روی آنتن شبکه آی‌فیلم برود.

«هفت سنگ» از دوشنبه، ۹ آبان هر شب ساعت ۱۸ پخش خواهد شد و تکرار آن ساعت دو بامداد و ۱۰ صبح روز بعد پخش خواهد بود.

سریال «هفت سنگ» به تهیه‌کنندگی مجید مولایی اولین بار ماه رمضان سال ۹۳ از شبکه سه سیما پخش شد.

این سریال داستان سه زوج را دربرمی‌گیرد که با هم نسبت خانوادگی دارند و ماجرا هاو داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود، که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می‌رسند.

زنده یادان پرویز پورحسینی و عزت الله مهرآوران، بهنام تشکر، الهام پاوه نژاد، مهدی سلطانی، امیر کاظمی، شبنم مقدمی، ارسلان قاسمی، فرناز رهنما، مهتاج نجومی و ... از بازیگرانی هستند که در «هفت سنگ» ایفای نقش کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.