سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

شورای سیاست‌گذاری «جایزه شهید اندرزگو» برگزار شد؛

اسماعیلی: فاصله دوسالانه «جایزه شهید اندرزگو» نیازمند برگزاری رویدادهای مختلف و متنوعی‌است

مستند اندرزگو

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از رویدادهای مهم جایزه اندرزگو بزرگداشت تاریخ‌نگاران انقلاب اسلامی همچون حمید روحانی‌ است.

به گزارش سینماپرس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای سیاست‌گذاری جایزه شهید اندرزگو ضمن تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت، دوره جدید این مبارزات را زمینه ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواند.

اسماعیلی اظهار کرد: از رویدادهای مهم جایزه اندرزگو بزرگداشت تاریخ‌نگاران انقلاب اسلامی همچون حمید روحانی‌ست. فاصله دوسالانه جایزه نیازمند برگزاری رویدادهای مختلف و متنوعی‌است.

وزیر فرهنگ ادامه داد: باید یک بسته کامل در این زمینه شکل بگیرد و رویدادهای بزرگتری طرح و پرداخته شود که در بخش ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برخی از فعالیت‌ها شروع شده است.

وی افزود: مطالعات علمی و پایان‌نامه‌های دانشجویی کمک شایانی در ایجاد جریان مطالعاتی این حوزه خواهد کرد.

او می‌گوید: در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی با توجه به شرایط روز باید از فناوری‌های نوین استفاده کرد که یکی از آن‌ها استفاده از خرده روایت‌هاست.

وزیر ارشاد عنوان کرد: جایزه اندرزگو درخصوص مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر رژیم پهلوی و روشنگری درباره انقلاب اسلامی‌ست و سومین دوره آن در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، جایزه اندرزگو درخصوص مقابله‌ با تحریف تاریخ و تطهیر رژیم پهلوی‌ و روشنگری درباره انقلاب اسلامی‌ است و سومین دوره آن در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.