پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

دومین هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس برگزار می شود

دومین هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس

سینماپرس: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح دومین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس را در فرهنگسرای نیاوران و شهرک سینمایی دفاع مقدس برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، در این برنامه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود ۶ اثر از فیلم‌های کوتاه تولید شده در این انجمن رونمایی و اکران و سه عنوان کارگاه آموزشی تخصصی با رویکرد انتقال تجربه نیز در این رویداد برگزار خواهد شد.

دومین هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس برگزار می شود

عصر دوشنبه سوم مهر ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸:۳۰ فیلم‌های کوتاه «آمبولانس» به کارگردانی حسین محروقی و «بشقاب پرنده» به کارگردانی زهرا یزدان پناه رونمایی و اکران خواهند شد و هادی مقدم دوست فیلمنامه‌نویس برجسته سینمای کشور کارگاه انتقال تجربه با موضوع «فیلمنامه نویسی در فیلم کوتاه» را در سالن خزر فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد کرد.

عصر سه‌شنبه چهارم مهرماه نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ فیلم‌های کوتاه «راعون» به کارگردانی مسعود دهنوی و «پیام محمد» به کارگردانی مهدی جوادی فام رونمایی و اکران خواهند شد همچنین «محمدرضا شفیعی» تهیه‌کننده مطرح سینما و تلویزیون کشور در کارگاه انتقال تجربه این رویداد در خصوص «تهیه کنندگی فیلم کوتاه» در سالن خزر فرهنگسرای نیاوران سخنرانی خواهد کرد.

در آخرین روز این رویداد نیز روز چهارشنبه پنجم مهرماه فیلم‌های کوتاه «مثل مصطفی» به کارگردانی ابوالفضل همراه و «هانه» به کارگردانی میثم ملکی پور رونمایی و اکران خواهد شد و اردوی بازدید از شهرک سینمایی دفاع مقدس و بازدید از لوکیشن‌های جذاب سینمایی و تلویزیونی نیز از ساعت ۸ الی ۱۶ برگزار می‌شود.

پایان بخش برنامه نیز سخنرانی اساتید برجسته سینمای ایران خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این رویداد می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۳۸۲۲۵۱۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.