دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

شیوا خسرومهر:

خط قرمز من دروغ‌ است در نتیجه سعی می‌کنم هیچ‌وقت دروغ نگویم

شیوا خسرومهر

سینماپرس: شیوا خسرومهر بازیگر سریال های تلویزیونی، به مناسبت آغاز ماه ربیع‌الاول در استودیوی برنامه «سلام تهران» حضور پیدا کرد و از زندگی شخصی و حرفه ای خود گفت.

به گزارش سینماپرس، شیوا خسرومهر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که در برنامه «سلام تهران» شبکه پنج سیما حضور یافته بود درباره درسی که از حمید سمندریان گرفته است، گفت: زمانی که یک هنرجو بودم حمید سمندریان شهریه کلاس‌های من را قسط بندی و به من کمک کرد تا بتوانم در کلاس‌ها ثبت‌نام کنم. من از آن بزرگوار درس گرفتم تا نگذارم هیچ‌ هنرجوی دیگری مشکلی مانند من پیدا کند و تلاش کردم به آن‌ها کمک کنم.

وی درباره یکی از خط قرمزهای زندگی خود عنوان کرد: من از چشمانم بدی دیده‌ام اما از صداقت و راستگویی بدی ندیده‌ام. خط قرمز من دروغ‌ است در نتیجه سعی می‌کنم هیچ‌وقت دروغ نگویم.

وی بااشاره به موفقیت بانوان ایرانی در حوزه‌های مختلف درباره اینکه زنان برای موفقیت بیشتر به سمت چه حوزه هایی می توانند بروند، بیان کرد: من باور دارم که احساسات انسان هیچ‌زمان دروغ نمی‌گوید از این رو فکر می کنم آدم ها باید به سمت همان چیزی بروند که در ذهن خود دوستش دارند، باور دارم همیشه آنچه دل انسان می‌گوید حقیقت دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: باور دارم انتخاب درست بانوان در مسیر موفقیت آن چیزی است که دلشان به آن‌ها می‌گوید. اگر افراد به خود باور داشته باشند با انتخاب اولیه و قلبی خود می‌توانند به یکی از بانوان موفق کشور تبدیل شوند.

ویژه برنامه «سلام تهران» به تهیه کنندگی میلاد حق‌پرست شنبه ۲۶ شهریور ماه به مدت ۹۰ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.