دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

محمد فیلی:

یکی از افتخارات من در زندگی خادم بودن امام حسین علیه السلام است

محمد فیلی

سینماپرس: بازیگر نقش «شمر» در مجموعه مختارنامه آرزو دارد که نامش جزو نوکران آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ثبت و ضبط شود.

به گزارش سینماپرس، محمد فیلی که امسال در پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا حضور دارد، در گفت و گو با ایرنا گفت: یکی از افتخارات من در زندگی، همین خادم بودن امام حسین(ع) است. من حکم خادمی دارم که در خانه است و می توانم با لباس خادمی حاضر شوم ولی در این سفر توفیق نشد آن لباس را بپوشم.

وی افزود: جمعیتی خروشان و اقیانوسی را در این پیاده روی می بینید. امروز با خود می گفتم چه کسی می تواند در مقابل این جمعیت عاشق و خروشان بایستد و در واقع یک خواب و خیال است کسی بتواند مقابل این سیل بزرگ عاشقان بایستد.

این خادم حسینی ادامه داد: از کودکی عاشق آقا بوده ایم و هیچ کسی نمی تواند این عشق را از ذهن ما خارج کند. ما عاشق هستیم و پای آن ایستاده ایم و تاوان آن را تاکنون داده ایم و باز هم پای این عشق و علاقه می ایستیم و تاوان آن را می دهیم.

فیلی اضافه کرد: این فقط عشق و علاقه و ایثار و از خودگذشتگی است که در این پیاده روی می توان دید که چگونه میلیون ها انسان در آن حضور دارند. درسی که امام حسین (ع) به ما داد، درس ایثار و از خودگذشتگی و شهادت بوده و ما پیرو آن حضرت هستیم و خواهیم بود و تنها جمله ای که می توانم به آقا بگویم این است که ما را به نوکری خود قبول کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.