دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به صورت زنده بر روی آنتن شبکه یک سیما؛

«جام جم» از امشب به تلویزیون می‌آید

شبکه یک سیما

سینماپرس: اولین قسمت از برنامه «جام جم» امشب با حضور محمدصادق کوشکی به صورت زنده روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «جام جم» با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی و تهیه کنندگی مصطفی هیودی از امشب دوشنبه ۶ شهریور روی آنتن شبکه یک می‌رود.

این برنامه که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد در قسمت‌های ابتدایی با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صدا و سیما با آنها مواجه بوده نقد و بررسی می‌کند.

محمدصادق کوشکی مهمان اولین قسمت از برنامه است و امشب مساله سلبریتیسم را نقد و واکاوی می‌کند که در این سال‌ها یکی از چالش‌های جدی صدا و سیما بوده است.

اتفاقات و مناقشات اخیر در رابطه با حضور چهره‌هایی همچون محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور در برنامه‌های تلویزیون موجب خداحافظی بعضی از مجریانی شد که دیدگاه‌ متفاوتی از این حضور داشتند. چالش حضور یا عدم حضور سلبریتی‌ها در آنتن صدا و سیما طیف‌های مختلفی از فعالان حوزه رسانه را به واکنش وادار کرد.

کوشکی مدرس و استاد دانشگاه است که در حوزه موضوعات کلان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در این سال‌ها فعالیت‌های دانشگاهی و نظری داشته است.

برنامه «جام جم» هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳ به کارگردانی مصطفی امامی و به صورت زنده روی انتن شبکه یک می‌رود.

نظرات

  • سید مهدی ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - ۰۰:۴۷
    0 0
    سلام.آقای داروغیزاده شما میگوید که همه در رسانه ملی که لگد پرانی میکنند حضور پیدا کنند تا آرا و حضور صندوق بالا بره.بعد با تبلیغ همین فتنه ها دوباره دولتی مفسد و خائن سر کار بیاد بعد مملکت صد سال عقب بندازید وکف خیابون بشه خون بچه مردم.نه شما دنبال دوباره قدرت گرفتن هستید.شما نونتون پشت زانو بارون جون الناز جون رضا جون غیره... هست. شهبازی و غیره که مخلصانه کار میکنند میشن تشویش عمومی ولی، رضا و محمد که میلیونی میگیرند و کافه و دیسکو با پول بیت المال همین مردم مظلوم به پا میکنند. میشن قهرمان.طرف با یک تویت باعث کشته شدن دو نفر توی خیابون میشه بعد میگید قانون بیاد با اونا مصامحت کنه.بس کن آقا.مملکت را افکار پوچ و مسموم شما سکولارها و لیبرالهای خود باخته غرب گشته به باد دادید.اگه مملکت قانون داشت شما ایجوری ازادانه جولان نمیدادیدآقای کوشکی یک منتقد هست که شما به ایشون امثال اینا حمله میکنید اما پست مهم در سازمان شما دارید لگد هم به دستگاه میزنید.همه جا غرب خوبه پس چرا در مورد قوانین سلیبرتی های غرب تقلید نمیکنید.چون اینجا جیب و منفعت شما در خطر هست.بس کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.