چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

روابط عمومی برنامه «پاورقی»:

در حال گفت وگو برای ادامه اجرای این برنامه با حضور «محمدرضا شهبازی» هستیم

برنامه «پاورقی»

سینماپرس: روابط عمومی برنامه «پاورقی» اعلام کرد در حال گفت وگو برای ادامه اجرای این برنامه با حضور محمدرضا شهبازی هستیم.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی برنامه «پاورقی» در مطلبی توضیحی به مخاطبان خود اعلام کرد: در موضوع کناره‌گیری آقای شهبازی از اجرای برنامه پاورقی و اتفاقات حواشی آن، صحبت‌هایی در حال انجام است تا ان‌شاءالله با قول‌هایی که داده شده، برنامه پاورقی با حضور وی، پرقدرت به راه خود ادامه داده و در خدمت شما عزیزان باشد.

در ادامه این مطلب آمده است: «در این بین عزیزانی در حمایت یا نقد این موضوع مواردی را با عناوین پشت‌پرده استعفا یا شنیده‌های خود منتشر نموده اند که از این طریق اعلام می‌گردد که صرفا نظرات و تحلیل‌های شخصی این عزیزان بوده و برنامه پاورقی مسئولیتی در قبال این موارد ندارد.

در پایان ضمن اعلام حمایت و همراهی تمامی عوامل تولید پاورقی از شهبازی عزیز و تاکید بر موارد مطرح شده از سوی ایشان، از لطف و همراهی شما مخاطبین عزیز و حمایت‌های بی‌دریغتان کمال تشکر را داشته و خداوند را بابت این حسن اعتماد شما شاکریم.»

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی نیز روز گذشته در اکانت مجازی خود در پاسخ به پرسش انتقادی یک کاربر درباره کناره‌گیری شهبازی از برنامه «پاورقی» در واکنش به بازگشت برخی چهره‌ها به تلویزیون نوشت: «آقای شهبازی و برنامه «پاورقی» ادامه خواهد یافت.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.