چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

حمیدرضا پگاه:

خیلی از همکاران باسابقه ما ‌سال‌هاست که بیکار هستند فقط به دلیل اینکه کارها محدود شده‌اند

حمیدرضا پگاه

سینماپرس: حمیدرضا پگاه، بازیگر سینما و تلویزیون با تسلیت به خانواده‌هایی که در حمله تروریستی شاهچراغ عزیز از دست داده‌اند، با آنها ابراز همدردی کرد. این بازیگر در واکنش به این جنایت گفت: غم‌انگیز است و باعث تاسف. امیدوارم دیگر شاهد این حملات دردناک نباشیم.

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا پگاه در گفت‌وگویی با ایسنا در واکنش به حمله تروریستی به شاهچراغ ضمن ابراز تاسف و محکوم کردن این حادثه دردناک، اظهار می‌کند: به نوبه خودم تسلیت می‌گویم به مردم ایران، شیرازی‌های عزیز و خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این حادثه از دست داده‌اند؛ آنهایی که آسیب دیده‌اند چه جانی و چه روحی، چه آنها که آنجا حضور داشتند و چه خانواده‌هایشان. بسیار بابت این اتفاق متاسفم و امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم چون بسیار غم‌انگیز است و مایه تاسف.

پگاه به صحبت‌هایش چنین ادامه می‌دهد: طی این مدت شرایط سیاسی و اقتصادی تحت فشار بوده و وقتی هم این اتفاقات بیفتد، دیگر هیچ. سوال اینجاست که چرا باز هم شاهچراغ؟ البته این پرسش را باید تروریست‌ها پاسخ بدهند. نمی‌دانم دلیلشان چیست که آنجا را هدف قرار می‌دهند. اکنون امیدوارم آنهایی که در این حادثه آسیب روحی دیده‌اند، هرچه زودتر حالشان خوب شود. شرایط سختی است.

واکنش حمیدرضا پگاه به جنایت شاه‌چراغ: غم‌انگیز است و باعث تاسف!
حمیدرضا پگاه در سریال «خانه امن»

باید بیشتر درباره بیکاری‌ها صحبت کنیم

بازیگر سریال‌های «تفنگ سرپر»، «خانه امن»، «آوای باران»، «آخرین گناه» و «گیله‌وا» در بخش دیگر این گفت‌وگو درباره کارهای جدید و دلیل حضور کمرنگش در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، توضیح می‌دهد: باید بیشتر درباره بیکاری‌ها صحبت کنیم تا کارهای جدید. من دو سال است که عملاً بیکارم؛ البته در این مدت پیشنهادهایی داشتم و دعوت به کار شده‌ام اما پیشنهادها اصلاً خوب نبوده و خودم قبول نکردم. به حدی تولیدات کم شده و سلیقه‌های محدود کار می‌کنند که خیلی از کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و بازیگران به‌نام و باسابقه، مدت‌هاست که بیکار شده‌اند.

او خاطرنشان می‌کند: مردم عزیز همیشه به من لطف داشتند اما واقعاً نمی‌توانم کاری را قبول کنم که خوب نباشد. در شبکه نمایش خانگی هم در این مدت پیشنهاد خاصی نداشتم که بخواهم به آن فکر کنم.

تنوع سلیقه‌ها را در تولیدات تلویزیون لحاظ کنیم

پگاه در پی همین صحبت‌ها در پاسخ به اینکه آیا صحبتی دارید در این زمینه که به گوش مسئولان صداوسیما برسد؟ عنوان می‌کند: مسئولان صداوسیما قطعاً خودشان کیفیت کارها را می‌بینند و تشخیص می‌دهند که کارها خوب نیستند. امیدواریم که این موضوع حل شود. برای اینکه کیفیت‌ها بالا برود به نظرم دو فاکتور اصلی وجود دارد؛ یکی تنوع سلیقه‌هاست؛ اینکه تولیدات محدود به یکسری کارهای خاص نباشند و دوم فراهم کردن شرایط اقتصادی که اگر این دو رعایت شود کارهای خوب و درجه یکی ساخته خواهد شد. از طرفی هم همه سلیقه‌ها را تامین می‌کنند. خیلی از همکاران باسابقه ما ‌سال‌هاست که بیکار هستند فقط به دلیل اینکه کارها محدود شده‌اند.

او درباره تولیدات سفارشی صداوسیما هم بیان می‌کند: کارهای سفارشی هم اگر خوب باشند بد نیست. چه اشکالی دارد؛ ولی مشکل اینجاست که کارِ خوب کم شده است.

برنامه‌های شبکه نمایش خانگی با سلیقه مردم هم‌خوانی دارد

این بازیگر در پاسخ به پرسشی درباره مقایسه فضای شبکه نمایش خانگی با تلویزیون هم می‌گوید: در شبکه نمایش خانگی به دلیل اینکه فضا بازتر است و شرایط اقتصادی نسبتا بهتری دارد، کارهای بهتری هم ساخته می‌شود که مخاطب دارند و دو فاکتوری که اشاره کردم در شبکه نمایش خانگی تا حدودی رعایت می‌شود؛ بنابراین کارهای قابل قبول‌تری نسبت به تلویزیون ساخته و پخش می‌شود که با سلیقه مخاطبان همخوانی دارند.

حمیدرضا پگاه در پایان درباره اینکه در زمینه اجرا پیشنهادی برای تلویزیون نداشته هم اظهار می‌کند: سال گذشته یکی دو پیشنهاد برای اجرا داشتم که شرایط فراهم نبود و قسمت نشد همکاری کنم. اکنون فقط آرزو می‌کنم شرایط بهتری برای مردم کشورم مهیا شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.