سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

آخرین درس «مجری پاورقی» به مدیران مدعی «رسانه‌ملی»؛

«محمدرضا شهبازی» در اعتراض به بازگشت پیروزمندانه «سلبریتی‌های فتنه‌گر»، از اجرا در «صدا و سیما» انصراف داد

مدیریت فرهنگی؛ پیمان جبلی

سینماپرس: محمدرضا شهبازی، مجری برنامه پاورقی با انتشار یک ویدیو اعلام کرد به دلیل بازگشت چهره‌های فتنه‌گر به عرصه اجرا در رسانه ملی، از برنامه پاورقی انصراف می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، مدیرانِ عموما امام صادقیِ این روزهای رسانه ملی که با شعار تحول و انقلابی‌گری توانستند بر اریکه قدرت در این سازمان بنشینند؛ حالا چند وقتی است که ظاهراً به آموزه‌های ماکیاولی مراجعه نموده و سعی دارند تا با اصالت بخشیدن به کسب مخاطب بیشتر و به بهانه جلب نظر سلیقه‌های مختلف، بار دیگر تلویزیون را جولانگاه حداکثری سلبریتی‌های معلوم‌الحال نمایند. سلبریتی‌هایی که هنوز یکسال نیست که از صف‌آرایی ایشان در برابر حاکمیت و حضور پرشمارشان در فتنه ۱۴۰۱ هجری شمسی گذشته است!

بازگشت دو سلبریتی شاخص به آنتن شبکه سه سیما و حضور پرشمار طیف دیگری از ایشان در بیلبوردهای تبلیغاتی و خیابانی شبکه نمایش خانگی و ... مصادیقی قابل دسترس از این نوع نگاه مبتذل مدیران بسیار مدعی تلویزیون است؛ اقداماتی که سبب شد تا طیف گسترده‌ای از اهالی معتقد رسانه از همان ابتدا نسبت به آن اعتراض رسمی خود را اعلام نمایند و در مقابل با برخوردهای زشت و زننده برخی مدیران سازمان صدا و سیما مواجه شوند. برخوردهای که حالا سبب موضع‌گیری صریح نیروهای واقعا معتقد سازمان گردید و تا به آنجا پیش رفت که مجری جوان برنامه «پاورقی» با انتشار ویدیویی رسما کناره‌گیری خود از آنتن تلویزیون را در اعتراض به این بی‌حرمتی آشکار به ساحت شهدای انقلاب اسلامی رسانه‌ای نمود.

نظرات

  • ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۸
    0 1
    چند تا سلپیتی یه استوری خشک و خالی درباره شاه چراغ منتشر کردن برای خالی نبودن عریضه. اینها همونایی بودن برای یک سطل ماست جیغ بنفش میکشیدن!!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.