دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

سید کاظم احمد زاده:

«موکب‌ رسانه معلا» به همت برخی فعالان رسانه و حمایت خیران راه اندازی شده/آنچه در موکب‌ها کارها را پیش می‌برد «عشق» است

سید کاظم احمدزاده

سینماپرس: مجری با سابقه صدا و سیما گفت: خادمی برای اهل بیت (ع) حد و مرز ندارد و پُست و مقام دنیوی در آن بی ارزش است.

به گزارش سینماپرس، سید کاظم احمد زاده که همواره از قاب تلویزیون به عنوان مجری ثابتِ برنامه‌های مذهبی از کربلای معلی دیده می‌شود، در گفت وگو با ایرنا در بغداد اظهار داشت: خادمان موکب‌ها که به زائران و عزاداران حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند خادمان اهل بیت (ع) هستند و خادمی برای اهل بیت (ع) حد و مرز ندارد و هرکس هر مقامی که داشته باشد بدون در نظر گرفتن پست و مقام، هرکاری از دستش برآید انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به محبان اهل بیت (ع) در موکب‌ها تجلی گاه عشق و انجام یک کار گروهی موفق است، افزود: آنچه در موکب‌ها کارها را پیش می‌برد، عشق است.

احمد زاده که امسال از اول محرم تا اربعین به عنوان مجری افتخاری موکب رسانه‌ای معلا به کربلا آمده است، درباره شکل گیری این موکب گفت: برای ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع)، موکب‌های مختلفی در مسیر کربلا به ویژه در ایام برگزاری راهیپمایی اربعین تشکیل می شود که در آن‌ها خدمات مختلفی از تعمیر ویلچر تا واکس زنی کفش زائران، ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته احساس شد که یک نیاز و ضرورت در بین این موکب‌ها خالی است و آن موکب رسانه بود، افزود: به همین دلیل این مساله مطرح شد که برای پوشش خبری و رسانه‌ای این حرکت و اجتماع عظیم به یک موکب رسانه‌ای نیاز است.

این مجری با سابقه صدا و سیما اظهار داشت: به همین دلیل چند سالی است که موکب‌ رسانه معلا به همت برخی فعالان رسانه و حمایت خیران راه اندازی شده است.

وی افزود: امسال نیز توفیق دارم همچون سال های اخیر با تمام وجود در خدمت موکب رسانه‌ای معلا باشم و یکی از خادمان این موکب هستم.

احمدزاده ادامه داد: به لطف خدا در موکب رسانه‌ای معلا به رغم کمبودها، کارها به خوبی پیش رفته است و در سال‌های اخیر توانسته‌ایم رویدادهای مذهبی انجام شده در کربلا و عتبات عالیات در عراق را منعکس کنیم.

وی افزود: در ابتدا آنقدر مشکلات فنی داشتم که در ذهنمان هم نمی‌گنجید که بتوانیم آن‌ها را برطرف کنیم اما به لطف خدا و محبت سیدالشهدا (ع) این مشکلات برطرف شد.

این مجری پیشکسوت صدا و سیما در پایان اضافه کرد: من سالهاست که در کار مجری‌گری فعال هستم اما نمی‌دانم چرا طعم مجری‌گری در موکب رسانه‌ای معلا برای برنامه‌های عزاداری امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) برایم لذت بخش‌تر است.

برنامه‌های موکب رسانه‌ای معلا از اول محرم در شهر مقدس کربلا آغاز شده است و امسال برنامه‌های تلویزیونی این موکب از پشت بام صحن در حال احداث «عقیل» در جوار حرم مطهر امام حسین (ع) برای مخاطبان پخش می‌شود و شبکه‌های داخلی می‌توانند بصورت رایگان از خدمات این موکب بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.