چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

در ادامه اعتصاب هالیوودها؛

«کوین کاستنر» و «مورگان فریمن» اجازه ایفای نقش در «خانه خاکستری» را گرفتند

اعتصاب انجمن بازیگران آمریکا

سینماپرس: سریال جاسوسی «خانه خاکستری» توسط کوین کاستنر و مورگان فریمن از انجمن بازیگران اجازه ادامه کار گرفت.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورایتی، «خانه خاکستری» یک سریال درام جاسوسی درباره جنگ داخلی که توسط کوین کاستنر و مورگان فریمن تولید می‌شود، جدیدترین پروژه پرمخاطبی است که با نظر موافق انجمن بازیگران به تولیدش ادامه می‌دهد.

با وجود اینکه توزیع بین‌المللی این پروژه از طریق پارامونت گلوبال انجام می‌شود، اما یک توافق موقت از سوی انجمن بازیگران و کمیته هدایت‌کننده اعتصاب کسب کرد.

چند روزی است انجمن بازیگران شروع به اعطای معافیت به تولیدات مستقل کرده، اما هنوز پرسش‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که فقط مربوط به بازی بازیگران نمی‌شود.

انجمن بازیگران از زمان شروع به اعتصاب که از اوایل همین ماه (جولای) شروع شد، تاکنون اجازه ادامه تولید بیش از ۶۰ فیلم و سریال را داده است. پس از فیلم‌هایی مانند «جادوگران» که شرکت نیولاین زیر نظر کمپانی برادران وارنر نیز در آن نقش داشته و فیلم‌های «کتاب تابستان» گلن کلوز و «مادر مری» و «رویای تک‌شاخ‌ها» از A۲۴، «تهران» که متعلق به اپل تی‌وی است، از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تایید شده بوده است.

پارامونت گلوبال قرار است مجموعه ۶ قسمتی خانه خاکستری را که هنوز توزیع‌کننده‌ای برای آمریکا نیافته توزیع کند.

«خانه خاکستری» داستان ۳ زن را روایت می‌کند که در جریان جنگ داخلی آمریکا، به شمال کمک کردند تا پیروز شود. این فیلم درباره زنان ناشناخته‌ای است که جریان جنگ داخلی آمریکا را به نفع شمال تغییر دادند. یک چهره اجتماعی از ریچموند و دخترش، یک سیاهپوست که قبلاً برده بود و یک زن جدی؛ اولین حلقه جاسوسی موفق زنانه را شکل می‌دهند و دقیقاً زیر دماغ فرماندهی عالی کنفدراسیون دست به عمل می‌زنند. آنها زندگی و آزادی خود را به خطر می‌اندازند تا به پیروزی در جنگ، آزادی بردگان و حفظ دموکراسی کمک کنند.

این سریال بر اساس فیلمنامه‌ای غیراقتباسی از لزلی گریف و دارل فتی و جان سایلس نامزد اسکار ساخته شده است. رولاند جوفه نامزد اسکار کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و سریال در اروپای شرقی فیلمبرداری شده است.

کوین کاستنر از طریق کمپانی تولید خود کار تهیه‌کنندگی سریال را انجام داده و مورگان فریمن هم از دیگر تهیه‌کنندگان سریال است.

اینکه چه فیلم یا سریالی توافق موقت برای ادامه کار دریافت می‌کند یک سوال پیچیده است، به ویژه چون برخی از این پروژه‌ها با شرکت‌های وابسته به اتحاد تهیه‌کنندکان (AMPTP ) ارتباط دارند.

دانکن کرابتری-ایرلند، مدیر اجرایی اعتصاب انجمن بازیگران در این زمینه گفت: این موضوع پیچیدگی و روابط تجاری و ساختارهای این صنعت را نشان می‌دهد.

وی افزود اگر ارتباطی با اتحاد تهیه کنندگان در یک پروژه وجود داشته باشد، اجازه ادامه کار داده نخواهد شد. این پاسخ دامنه‌ای گسترده می‌یابد زیرا باید هر پروژه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد و روشن شود ارتباطی با تهیه‌کنندگان بزرگ وجود دارد یا خیر. بدین ترتیب بسته به حجم پروژه، چند روز تا یک هفته یا شاید حتی کمی بیشتر طول می‌کشد، تا روشن شود یک پروژه می‌تواند توافق موقت دریافت کند یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.