چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

سرپرست گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم:

«فراری» با هدف معرفی سبک زندگی یکی از شهدای مدافع حرم، دوران نوجوانی تا بزرگسالی را به تصویر می‌کشد

سریال «فراری»

سینماپرس: سرپرست گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم از پیشرفت حدود شصت درصدی سریال «فراری» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، بهرنگ ملک محمدی سرپرست گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم گفت: سریال «فراری» در ۳۰ قسمت و در دو فصل ۱۵ قسمتی هم اکنون در مرحله پیش تولید فصل دو بوده و تاکنون حدود ۶۰ درصد کار انجام شده است.

وی با اشاره به روزهای پایانی تصویربرداری فصل یک این سریال افزود: داستان فصل دوم مربوط به جوانی یک شهید مدافع حرم است که حدود 60 درصد کار جلو رفته است و هم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و با پایان پیش تولید و آغاز تصویر برداری فصل دوم ان شالله در موعد مقرر از آنتن سیما پخش می شود.

ملک محمدی ادامه داد: سریال «فراری» با هدف معرفی سبک زندگی یکی از شهدای مدافع حرم، دوران نوجوانی تا بزرگسالی را به تصویر می‌کشد و محل تصویربرداری آن در حال حاضر تهران است.

وی خاطر نشان کرد: هفت قسمت از فصل نخست سریال «فراری» با نام قبلی «هادی» در شهرستان های لاهیجان و لنگرود تصویربرداری شده و دیگر قسمت ها هم در اطراف تهران فیلمبرداری شده است.

در سریال «فراری» (هادی) به تهیه کنندگی امیر پور وزیری و سجاد نصراللهی و کارگردانی امیر داسارگر؛ هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، مجید پتکی، شهروز آقایی‌پور، افشین آقایی و حسین اوجاقلو به ایفای نقش می‌پردازند .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.