دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

محمدرضا شریفی‌نیا:

باید بپذیریم ارزش بازیگری که نقش منفی را ایفا می‌کند چند برابر است چرا که خودش را آماده می‌کند تا منفور باشد

محمدرضا شریفی‌نیا

سینماپرس: محمدرضا شریفی‌نیا پس از دریافت جایزه غدیر بیان داشت: باید بپذیریم ارزش بازیگری که نقش منفی را ایفا می‌کند چند برابر است چرا که خودش را آماده می‌کند تا منفور باشد و در مقابل شخص بزرگی مانند امام علی(ع) یا امام حسین(ع) بایستد.

به گزارش سینماپرس، آیین هشتمین جایزه هنری «غدیر» شامگاه یکشنبه (۱۸ تیر) با حضور مسئولان و هنرمندان نامی کشور در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. در این مراسم محمدرضا شریفی‌نیا پس از دریافت جایزه غدیر با اشاره به جمله «هر آن‌کس را که من باشم و را هادی و را رهبر. علی بعد از من او را مقتدا باشد» اظهارداشت: بنده خیلی به این مراسم خوشبین نبودم، تعجب کردم در چنین مراسمی به خاطر نقش «ولید» که نقشی منفی است از کسی تقدیر شود. چرا که تصورم این بود کسانی که در عرصه نمایش نقش منفی بازی کردند شایسته تشویق نیستند.

وی گفت: یک بار دیگر هم در جشنواره‌ای به نام «چلچراغ» برای نقش منفی متوکل عباسی برنده جایزه شدم. از جسارت داوران برای این جایزه تشکر کردم چراکه معمولا تقدیر از بازیگر نیست بلکه جایزه به نقش تعلق می‌گیرد. یعنی آن کسی که نقش امام حسین(ع) را بازی کرده است جایزه می‌گیرد و کسی که نقش منفی بازی کرده است اصلا دیده نمی‌شود.

شریفی‌نیا افزود: باید بپذیریم ارزش بازیگری که نقش منفی را ایفا می‌کند چند برابر است چرا که خودش را آماده می‌کند تا منفور باشد و در مقابل شخص بزرگی مانند امام علی(ع) یا امام حسین(ع) بایستد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.