یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

با تداوم حضو و صدای دلنشین «مریم نشیبا»؛

جشن تولد ۳۳ سالگی «شب بخیر کوچولو» برگزار شد

مریم نشیبا

سینماپرس: برنامه «شب بخیر کوچولو» توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند و امروز رادیو برای ۳۳ سالگی‌اش، جشن گرفت.

به گزارش سینماپرس، برنامه «شب بخیر کوچولو» با اجرای مریم نشیبا توانسته مخاطبان بسیاری را در این ۳۳ سال به خودش جذب کند، امروز ۱۰ تیرماه جشن تولد ۳۳ سالگی این برنامه با حضور مهدی آذرمکان مدیر رادیو ایران و مدیران گروه‌های مختلف و مریم نشیبا گوینده، گلریز وکیلی سردبیر و تهیه‌کننده برگزار شد.

بزرگترها هم شنونده برنامه‌اند

مهدی آذر مکان، مدیر رادیو ایران گفت: برنامه «شب بخیر کوچولو» که از سال ۱۳۶۹ پخش آن شروع شده، تقریباً امروز ۳۳ سالگی خود را جشن می‌گیرد، خانم نشیبا از همان اول برنامه را اجرا می‌کرده و مشتری‌های ثابتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: خود ما از شنونده‌های این برنامه بودیم خانم نشیبا علاوه بر «شب بخیر کوچولو» برنامه «گلبانگ» را هم دارد که یکی از برنامه‌های خوب رادیو است و ان‌شاءلله امیدواریم که خانم نشیبا سال‌های سال در هر دو برنامه خدمت‌شان باشیم و سال‌های سال به این مملکت، ملت و مردم و بچه ها خدمت کند. که همه دوستش دارند، نه تنها بچه‌ها بلکه کسانی که مخاطب این برنامه‌اند و این برنامه را می‌شنوند.

آغاز یک برنامه نوستالژی

مریم نشیبا گوینده برنامه «شب بخیر کوچولو» از عوامل این برنامه آقای کاظم‌زاده یکی از مدیران رادیو ایران یاد کرد و گفت: «شب بخیر کوچولو» از نهم تیرماه سال ۱۳۶۹ زمانی که زلزله‌ای در شمال آمده بود، شروع شد به لطف مصطفی رحماندوست و استاد والامقام شاعر آذری، خانم خراسانی و آقای کاظم‌زاده در گروه کودک، این کار راه افتاد.

نشیبا تصریح کرد: در تیم خوبی این برنامه، شکل گرفت و نویسنده‌های خوبی برای آن مطلب و قصه می‌نوشتند. من که به آقای سدیفی سپرده شده بودم، دو ماه تمام، با من کار شد تا اینکه شروع کردیم، تا این لحظه که «شب بخیر کوچولو» هنوز پابرجاست و این مایه افتخار است.

نشیبا ادامه داد: محمود منتظم صدیق آهنگساز «شب بخیر کوچولو» بود و شعر برنامه توسط شاعر خوب‌مان مصطفی رحماندوست سروده شد.

یادی از معاون سابق رادیو نشیبا از معاون سابق آقای خجسته به خوبی یاد کرد و گفت: امکان ندارد جلسه‌ای بدون نام‌شان تمام شود. ایشان خیلی من را تحسین می‌کرد و همیشه رادیو گوش می‌کرد.

خوابی آرام برای کوچولوها

گلریز وکیلی، تهیه‌کننده برنامه «شب بخیر کوچولو» در ادامه با اشاره به اینکه نویسنده‌های مطرحی با این برنامه همکاری داشته‌اند، خاطر نشان کرد: قصه‌های شب بخیر کوچولو مفاهیم سخت و پیچیده‌ای ندارند، ما فقط قصدمان اینکه خواب آرامی را برای کودکان به همراه بیاوریم، برای اینکه ساعت خواب مشخصی را به پدر و مادرها و بچه‌ها یادآور شویم که سر وقت بخوابند و زمان مشخصی داشته باشند، مضامین ساده اخلاقی و انسانی کوچکی را هم کنار قصه‌ها آموزش می‌دهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.