چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

در «فرهنگسرای ارسباران»؛

آیین نکوداشت «بابک بیات» برگزار می‌شود

«بابک بیات» موسیقیدان و آهنگساز برجسته کشور

سینماپرس: آیین نکوداشت بابک بیات موسیقیدان و آهنگساز مطرح با حضور چهره‌های نام‌آشنای شعر و موسیقی کشور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، آیین نکوداشت زنده‌یاد بابک بیات موسیقیدان و آهنگساز مطرح کشور با حضور چهره‌های نام‌آشنای شعر و موسیقی، در بیستمین ماه‌نشست کانون ادبی زمستان، تحت عنوان «درآستانه»، روز جمعه ۱۹ خرداد ساعت ۱۵ با اجرای سجاد عزیزی آرام به عنوان کارشناس مجری در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

بابک بیات یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان موسیقی ایران است. او آثار بسیاری چه برای خوانندگان و چه برای فیلمسازان سینمایی و تلویزیونی ساخته و جوایز مهمی را نیز برای آن‌ها دریافت کرده است.

این هنرمند فقید در طول ۳۰ سال فعالیت، ۱۳ بار برای ساخت موسیقی متن فیلم، نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده که ۳ بارِ آن سیمرغ روی دستانش نشسته و فیلم‌هایی که وی روی آن موسیقی ساخته، در تاریخ سینمای ایران ماندگار شده‌اند.

برنامه «درآستانه» با محوریت انتخاب بهترین شاعر، بهترین ترانه سرا و بهترین خواننده و با حضور و داوری برترین چهره‌های هنری در بخش‌های مختلف از جمله: اکبر آزاد، مریم اسدی، داود رحمت الهی (داوران ترانه)، بهنام صبوحی، مهدی یغمایی، محمدرضا مقدم، قاسم افشار، محمدرضا چراغعلی و نیکان (داوران موسیقی پاپ) در راستای تولید آثار نو و فاخر ادبی و موسیقایی برگزار می‌شود و در خلال برنامه، بامداد بیات و ستار سهرابی به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه ادبی می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.