سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

رئیس سازمان صداوسیما:

خنده‌ای بر روی لب مخاطب ارزشمند است که فاخر باشد یعنی از فکر و شناخت نشأت گرفته باشد

پیمان جبلی در مراسم افتتاح نمایشگاه رصتا

سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما در جریان بازدید از پشت صحنه برنامه «سید خندان» گفت خنده‌ای که «سید خندان» بر لب مخاطب می‌آورد، فاخر و نشأت گرفته از فکر و شناخت است.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رئیس صداوسیما به همراه وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی، حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی و حامد بامروت‌نژاد رئیس شبکه دو از پشت صحنه «سید خندان» بازدید کرد.

جبلی گفت: خنده‌ای بر روی لب مخاطب ارزشمند است که فاخر باشد یعنی از فکر و شناخت نشأت گرفته باشد و این اتفاق توسط این برنامه انجام می‌شود.

در ادامه بامروت‌نژاد رئیس شبکه دو توضیحاتی در مورد برنامه ارائه کرد و گفت: جمعی از جوانانی که تجربه چندساله در حوزه طنز دارند در بخش‌های مختلف این برنامه مشغول فعالیت هستند و یکی از اهداف ما از تولید برنامه «سیدخندان» این بود که نشان دهیم ایجاد جذابیت در برنامه تلویزیونی، منحصر به موارد محدودی مانند پخش موسیقی و حضور سلبریتی و… نیست و گاهی شنیدن یک شعر خوب، خواندن شاهنامه، روایت خاطره و… هم برای مخاطب جذاب هستند.

بامروت‌نژاد افزود: قصد داریم در ادامه تولید این برنامه، تعامل با تماشاگرهای حاضر که از شهرهای مختلف هستند بیشتر شود و آن‌ها در برنامه بیشتر مشارکت داده شوند به عنوان مثال، از مهمان سوال بپرسند و از خاطراتشان بگویند.

«سیدخندان» برنامه شبانگاهی شبکه دو است و بخش‌های مختلفی در حوزه‌های شعر، استندآپ کمدی، نمایش، دوبله، ترانه و سرود و… دارد. همچنین گفت‌وگویی پیرامون موضوع هر قسمت با چهره‌هایی ویژه که تجربه‌ای خاص دارند، انجام می‌شود و تماشاگران حاضر در استودیو نیز حضوری فعال در صحنه دارند.

«سیدخندان» کاری است از گروه اجتماعی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی، سردبیری و اجرای محمدرضا شهبازی و کارگردانی احسان حسینی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.