یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

ویژه برنامه سحرگاهی شبکه یک سیما؛

«حسن سلطانی» مجری «ماه خدا» شد

حسن سلطانی

سینماپرس: تلویزیون از پخش ویژه برنامه سحرگاهی «ماه خدا» در ماه رمضان با اجرای حسن سلطانی از شبکه یک سیما خبر داده است.

به گزارش سینماپرس، ملک آبادی تهیه کننده «ماه خدا» با اعلام این خبر گفت: این برنامه یک روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پیشواز این ماه خواهد رفت. امسال هم با فضاهای جدید و بدیع به لحاظ فرمی و محتوایی روی آنتن می رود و دکور با حال و هوای مناجات و سحرگاهی توسط امیرحسین میرطالب درحال طراحی و اجراست.

او افزود: خطبه متقین با بیانات آیت الله مصباح از آیتم هایی است که به زبان نقاشی توسط میکائیل براتی اجرا می‌شود. مناجات خوانی شهرستان‌ها از دیگر بخش هایی است که هر سحرگاه در برنامه خواهیم داشت.

ملک آبادی گفت: در بخش سخنرانی‌ها از بیانات آیت الله جاودان، حجت الاسلام رفیعی و همچنین سخنرانی زنده میرهاشم حسینی، مرتضی آقا تهرانی و آقای نظافت بهره خواهیم برد.

این تهیه‌کننده بیان کرد: بخش نوستالژی با حال و هوای حرم آقا امام رضا(ع) خواهیم داشت که در این بخش با مناجات خوانی و چاوشی خوانی مرحوم کریمی همراه می‌شویم. در کنار این بخش آیتمی‌ برای مادران شهدای گرانقدر در نظر گرفته ایم.

او در انتها از «پویش ختم قرآن کریم» خبر داد و گفت به زودی شرایط شرکت در این پویش اعلام خواهد شد.

«ماه خدا» محصول گروه معارف اسلامی‌ شبکه یک سیماست که سحرگاه‌های ماه رمضان یک ساعت و نیم قبل از اذان صبح آغاز می‌شود و تا اذان آخرین استان کشور پخش خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.