یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

سعید خانی:

مخاطبان با هر دیدگاه سیاسی می‌توانند با «غریب» ارتباط برقرار کنند/امیدواریم تماشاگران بدون هیچ قضاوتی آن را تماشا کنند

فیلم سینمایی غریب

سینماپرس: پخش‌کننده فیلم «غریب» ابراز امیدواری کرد که در کنار اطلاع‌رسانی برای آگاهی مردم از قیمت شناور بلیت‌های سینما، این فیلم دفاع مقدسی همراه با فیلم‌های کمدی فروش خوبی در نوروز داشته باشد.

به گزارش سینماپرس، سعید خانی - مدیر دفتر پخش خانه فیلم - که فیلم «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را برای اکران نوروزی آماده دارد، در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: من این فیلم را در جشنواره فجر دیدم و به نظرم رسید از معدود فیلم‌هایی بود که در این دوره سالن‌های نمایش آن از تماشاگر پر می‌شد و می‌تواند در اکران عید نمایش موفقی داشته باشد.

او در پاسخ به اینکه پیش‌تر تجربه اکران فیلم‌های کمدی و اجتماعی را در همین مقطع داشته و چه پیش‌بینی‌ای از اکران یک فیلم دفاع مقدسی در نوروز دارد؟ ‌ گفت: ما تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم «غریب» در کنار فیلم‌های کمدی که قرار است روی پرده روند، خوب دیده شود. البته اعتقاد دارم «غریب» خوش ساخت است و اگرچه جزو آثار دولتی است اما به مخاطب احترام می‌گذارد و قابلیت‌های سینمایی خوبی دارد. از این منظر می‌توان اکران خوبی برایش پیش‌بینی کرد.

خانی درباره اینکه با توجه به موضوع فیلم احتمالا دیگر دغدغه تبلیغات تلویزیونی نداشته باشد، بیان کرد: بله، تصور می‌کنم تلویزیون با پخش تبلیغ و تیزرهای این فیلم همراه خوبی داشته باشد و امیدواریم تماشاگران هم بدون هیچ قضاوتی آن را تماشا کنند چون به نظرم مخاطبان با هر دیدگاه سیاسی می‌توانند با این فیلم ارتباط برقرار کنند.

او در پایان به قیمت‌گذاری جدید بلیت‌های سینما اشاره کرد و گفت: به نظرم نرخ‌های جدید سینماها معقول است منتها باید اطلاع رسانی خوبی صورت گیرد تا مردم از این شناور بودن قیمت بلیت‌ها مطلع شوند.

«غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و از فیلم های بخش مسابقه جشنواره چهل و یکم فجر بود که مقطعی از زندگی شهید محمد بروجردی را روایت می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم که بابک حمیدیان نقش اصلی آن را ایفا کرده، آمده است: سال ۱۳۵۸ با بالا گرفتن اختلافات گروه‌های مسلح سیاسی از جمله کومله و دموکرات و... شهید محمد بروجردی به همراه تعدادی از همرزمانش، برای سامان دادن به اوضاع و رسیدگی به شرایط مردم راهی غرب کشور شد ولی اوضاع نابسامان و اوج‌گیری دسته‌بندی‌ها شرایط را برای فرمانده جوان منطقه غرب پیچیده‌تر کرد.

مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، فرهاد قائمیان و جعفر دهقان دیگر بازیگران فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.