سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

با حکم «معاون هنری حوزه هنری»؛

«محمد زرویی نصرآباد» سرپرست مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شد

محمد زرویی نصرآباد در نشست خبری نهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت»

سینماپرس: با حکم علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری، محمد زرویی نصرآباد به عنوان سرپرست مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، از سوی علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محمد زرویی نصرآباد به عنوان سرپرست مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب شد.

در حکم علی فروزانفر، خطاب به محمد زوریی نصرآباد آمده است: «هنرهای تجسمی از ارکان هنر انقلاب و جریان‌ساز در دهه‌های پیش بوده و آتیه هنر انقلاب اسلامی وابسته به رویش و تربیت هنرمندان خلاق، متخصص و متعهد خواهد بود. مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در دهه‌های اخیر با تربیت هنرمندان متعهد و خلق آثار برجسته، پرچمدار این مسیر ارزشمند و متعالی بوده است.

بنا به دانش، تخصص و تجربیات ارزشمند، حضرتعالی به عنوان «سرپرست مرکز هنرهای تجسمی» منصوب می‌شوید. توجه به ترویج مفاهیم متعالی در هنر انقلاب اسلامی، ارج نهادن به هنرمندان پیشکسوت و نخبگان هنری، کشف و تربیت هنرمندان جوان در سراسر کشور حول ایده فراتهران، برقراری ارتباط مؤثر با مراکز استانی حوزه هنری، سازماندهی و پایش و تقویت آثار گنجینه‌های هنرهای تجسمی، برقراری ارتباط پایدار مرکز با سایر مجموعه‌های فرهنگی و هنری، بهسازی و فعال‌سازی کارگاه حجم و اصلاح ساختارهای سفارش و نظام تولید آثار مورد انتظار است.

در پایان از زحمات ارزشمند استاد گرانقدر جناب آقای سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر پیشین این مرکز قدردانی می‌شود.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.