دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

جزییات حمله رژیم صهیونیستی به سوریه؛

ساختمان‌های فرهنگی در منطقه «کفرسوسه دمشق» تخریب شد

بحران سوریه

سینماپرس: معاون مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه یکشنبه شب تشریح کرد که اسرائیل در حمله بامداد روز یکشنبه به دمشق، با چهار فروند جنگنده اف- ۱۶ این شهر را بمباران کرده است.

به گزارش سینماپرس، «اولگ ایگوروف» افزود: ۱۹ فوریه بین ساعت ۰۰:۲۲ تا ۰۰:۲۷ به وقت محلی سوریه، چهار جنگنده تاکتیکی اف-۱۶ نیروی هوایی اسرائیل از بلندی‌های جولان اقدام به حمله موشکی کردند که در این حملات به ساختمان‌های موسسه پلی‌تکنیک و ساختمان‌های فرهنگی در منطقه کفرسوسه دمشق تخریب شد.

معاون مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه به نقل از یک مقام دولت دمشق گفت که در این بمباران ۵ نفر کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای در واکنش به حمله بامداد روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به دمشق خواستار اقدام فوری بین‌المللی علیه حملات مداوم رژیم اشغالگر به خاک این کشور شد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه در این باره آمده است: این حملات در حالی صورت گرفت که سوریه در حال مداوای زخم‌های خود و به خاک سپردن شهدا و همچنین دریافت پیامهای تسلیت و حمایت بشردوستانه و بین‌المللی در خصوص وقوع زمین لرزه بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.