شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

پرویز فتاح:

«بنیاد مستضعفان» تلاش می‌کند تا در حد امکانات خود از آثار سینمایی که در راستای حفظ آرمان‌ها و ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی تولید می‌شوند حمایت کند

پرویز فتاح در هفتمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: رئیس بنیاد مستضعفان پس از دیدن فیلم سینمایی «غریب» گفت: فیلم غریب توانست گوشه‌ای از مجاهدت شهید سرافراز محمد بروجردی‌ و مردی که او را بواقع می‌توان مسیح کردستان نامید به نمایش درآورد و باید بابت این موفقیت که در قالب هنر والا و انقلابی به دست آمد، خدا را شکر کنیم.

به گزارش سینماپرس، پرویز فتاح همراه با مهدی همت، رسول عاصمی، حسین ستوده، مهدی دستواره، داود کریمی و احسان باکری فرزندان سرداران شهید ایرانی، در خانه جشنواره در برج میلاد به تماشای فیلم غریب ساخته محمدحسین لطیفی نشستند.

فتاح پس از تماشای این فیلم گفت: جامعه ایران برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش و همچنین گفت‌وگو میان اقشار مختلف مردم است و رویدادهایی مثل جشنواره فیلم فجر می‌تواند بسترهای تعامل و گفت‌وگو میان هنرمندان، مردم و مسئولان در حوزه‌های مختلف را فراهم آورد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به ترسیم تصویری از زندگی سردار شهید محمد بروجردی در فیلم غریب، اظهار داشت: این فیلم می‌تواند الگوی مناسبی برای بسیاری از فیلم‌سازان و سازمان‌های دولتی باشد تا برای شرکت در جهاد تبیین و ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس و به تصویر کشیدن سبک زندگی شهدا، فضای کاری خود را مشخص کنند.

فتاح تاکید کرد: بنیاد مستضعفان تلاش می‌کند تا در حد امکانات خود از آثار سینمایی و محصولات هنری که در راستای حفظ آرمان‌ها و ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی تولید می‌شوند حمایت کند و برای ادای دین به شهدا قدم بردارد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به دبیری مجتبی امینی در دو پردیس سینمایی ملت و برج میلاد برگزار می‌شود. امسال ۲۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.