سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

رئیس سازمان صداوسیما:

کوتاهی ما در صداوسیما است که نسل جوان با داستان و سیره زندگی شهدا آشنا نیستند!

پیمان جبلی

سینماپرس: رئیس صداو سیما با بیان اینکه در روایتگری و بازخوانی تاریخ کوتاهی کردیم، گفت: در دوره تحول رسانه ملی درهای رسانه را باز کردیم تا با لطف و عنایت شما تاریخ را بازخوانی کنیم.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی در گرامیداشت شهدای پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور خانواده شهدا، رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون، سیدعلی موسوی گرمارودی شاعر در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، بیان کرد: پیشکسوتان که انقلاب را لمس کردند باید به میدان بیایند و سکوت نکنند تا نسل جوان با تاریخ آشنا شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مسیر یک‌ساله‌ونیمه نبود انقلابی است از ابتدا تا انتها تاریخ ادامه دارد. زمانی که با جنگ تحمیلی مواجه شدیم در باغ شهدا بسته نشد و همچنان با رشادت‌های شهدای امنیت، مدافع حرم و شهدای هسته‌ای ادامه دارد.

جبلی خاطرنشان کرد: کسانی که در صحرای کربلا، خون خود را تقدیم کردند الگو و اسوه تمام شهدای ما هستند و شهدای انقلاب هم مانند شهدای دشت کربلا هستند.

رئیس رسانه ملی بیان کرد: دشمنان ناامید نشدن و منتظر هستند که نسل جوان بیاید و از ناآگاهی نوجوانان استفاده کنند و تاریخ را تحریف کنند.

جبلی تاکید کرد: نسل جوان با داستان و سیره زندگی شهدا آشنا نیستند، که کوتاهی ما در صداوسیما است. این جلسه را تشکیل دادیم که بگوئیم اگر ما امروز از عزت برخورداریم از وجود شماست و آماده به رشته هنر کشیدن جانفشانی های شما هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان که خبیث‌ترین آنها منافقان هستند ١٧ هزار جوان ما را به خاک و خون کشیدند اما نسل امروز نسبت به آنها شناختی ندارند باید این شکاف پر شود.

جبلی تاکید کرد: نگاه نافذ مادران و خانواده شهدا می‌گویند ما دین خود را ادا کردیم شما چه کردید ما هم باید وظیفه خود را به خوبی ایفا کنیم، امیدوارم همه ما مورد شفاعت فرزندان شما قرار گیریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.