دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

رئیس سازمان سینمایی:

بدون تردید، نام «استاد علی نصیریان» اعتبار هنر و سینمای امروز است و هرگز حذف شدنی نیست

دیدار محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با استاد علی نصیریان

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی کشور به مناسبت سالروز تولد استاد علی نصیریان طی یادداشتی ضمن تبریک تولد وی برای این استاد پیشکسوت حوزه فرهنگ و هنر آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

به گزارش سینماپرس، متن کامل یادداشت محمد خزاعی بدین شرح است:

«استاد عزیز

با سلام و ادب

به مناسبت سالروز تولد شما استاد گرانقدر بر خود لازم می دانم از صمیم قلب ضمن آرزوی صحت، سلامتی و بهبودی عاجل این روز مبارک را به جنابعالی تبریک بگویم. از خبر کسالت شما که طی یادداشتی به دبیر جشنواره فجر اعلام کردید به حسب ارادت شخصی و وظیفه ام متاثر شدم. سینمای ایران وامدار هنرمندان بزرگی چون شماست. شما اندوخته و سرمایه هنر تصویری این مملکت هستید. مردم ما خاطره های بسیار از حضور گرم شما برروی صحنه و جلوی دوربین دارند. وظیفه همه ما اهالی سینماست که جویای مشکلات جسمی و روحی عزیزان و بزرگان فرهنگ و هنر باشیم تا هر چه زودتر به این عرصه بازگردند.

این جشنواره های سینمایی و هنری که سابقه بیش از ۴۰ سال دارند با وجود شما بزرگان خاطره انگیز و جریان ساز بوده و خواهد بود. شهرت و آوازه حضور پرافتخار شما در قلب های مردم و بر تارک چنین رویدادهایی همواره، ثبت و ضبط است. بدون تردید، نام شما اعتبار هنر و سینمای امروز است و هرگز حذف شدنی نیست.

استاد نصیریان عزیز

از چندی پیش، سخنان زیبا و عمیق شما در عیادت از جنابعالی همچنان، در خاطرم هست که از دغدغه های تان برای پیشرفت سینما و جوانان گفتید و ما را به حمایت از استعدادهای جدید و گمنام های این عرصه تشویق کردید.

در شرایط کنونی، اگر چه برخی بدشان نمی آید دلسوزی ها و حتی، همین خبر کسالت تان را با منافع شخصی و سیاسی خویش گره بزنند ولی جامعه و مردم، هنر شما را در مقاطع مختلف تاریخ این مرز و بوم - در بزنگاه های دوران دفاع مقدس و حتی، در اتفاقات سال های اخیر به خاطر دارند و می دانند همواره، دل تان برای رشد و تعالی فرهنگ ایران زمین می تپد.

به دلیل افتخار همکاری ام با جنابعالی در چندین فیلم و جشنواره های سینمایی و نمایشی در سال های دور و نزدیک، با عمق نگاه، دغدغه ها و دلسوزی های ملی و فراملی شما آشنا هستم.

شما در سخت ترین شرایط تاریخ معاصر همواره در میدان حضور داشته اید، و امروز نیز، به بهبودی و سلامتی عاجل تان امید داریم تا بار دیگر، شاهد حضورتان در صحنه های هنر بوده و ما نیز، افتخار میزبانی شما را در این محفل بزرگ سینمایی داشته باشیم.

محمد خزاعی

رئیس سازمان سینمایی کشور»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.