شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

با صدور بیانیه؛

«جشنواره فیلم مقاومت» اهانت به ساحت قدسی «قرآن کریم» را محکوم کرد

هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت

سینماپرس: دبیرخانه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، در قامت روی دادی روشنگرانه و کفر ستیز، در بیانیه ای، اهانت سخیف و سبعانه ی برخی کشورهای غربی به ساحت مقدس قرآن کریم را قویا و به شدت محکوم کرد.

به گزارش سینماپرس، متن این بیانیه بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می‌ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید. سوره مبارکه صف. آیه ۸

بار دیگر داعیه داران دروغین آزادی بیان، که ممهور به داغ توحش نظامات غیر انسانی غرب هستند، از تعفنگاه تاریخ جاهلی سر برآورده و در خیال خام خود، پنجه بر چهره خورشید کشیده و خاک به ساحت قدسی معجزه مانای آخرین پیغامبر الهی، پاشیده اند.

این دژخیمان ددمنش، که آبشخور از زهدان چرکین ابلیس دارند، با توهین به آستانه شوکت آجین تحفه عرشی حضرت رحمه للعالمین، حضرت محمد رسول الله(ارواحناه فداه) ذات پلید و درونه کثیف خود را برای فطرت های پاک و آزاد اندیش
بیش از پیش مکشوف و هویدا ساختند.

این افسار گسیختگان هیات پوشالی غرب، که پایه سست تمدن خویش را بر سرهای بریده سرخپوستان و پیکرهای شرحه شده سیاهان بنا کرده اند، نه نشانی از شرف دارند و نه بویی از انسانیت برده اند.

این درندگان بتر از تتر، در قامت دشمنان معنویت و قاتلان شرافت، زیر یوغ شنیع ترین سناریوهای رسانه های غربی و عبری و وهابی نشان و به جهت خوش رقصی برای اربابان جلاد صفت خویش، به سیاق مزدورانی کاسه لیس، جسورانه به ساحت تعالی بخش عظیم الشان ترین کتاب آسمانی و کامل ترین منشور جاودان الهی، اهانت می کنند.
دبیرخانه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به نمایندگی از تمامی هنرمندان متعهد سینمای ملی و فیلمسازان آزاد اندیش بین المللی، ضمن ابراز انزجار از این سبعیت متهوع و ددمنشی سازماندهی شده، بر لزوم پایبندی و احترام و التزام به تعالیم نورانی ادیان و پیامبران الهی که همانا انسانی ترین نقاط مشترک بشری هستند، تاکید می نماید.

بایسته است که قاطبه هنرمندان فرزانه و سینماگران آزاده، از سراسر جهان، با تولیدات روشنگرانه خویش در گستره پاکیزه فرهنگ و پرنیان پالوده هنر، در جهت تنویر افکار عمومی جهان و بازتاباندن چهره مشعشع اسلام رحمانی کوشیده تا مگر قطره ای از اقیانوس بیکران رحمت واسعه قرآن کریم را به منصه ظهور برسانند. ان شاءا ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.