یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

رئیس سازمان صداوسیما:

امیدوارم با استفاده از تجارب «جشنواره پژواک» آثاری بهتر، حرفه‌ای‌تر و فاخر بتواند جذب این جشنواره ملی شود

جبلی و جلیلی

سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما گفت: امیدوارم امسال با استفاده از تجارب جشنواره پژواک سال گذشته آثاری بهتر، حرفه‌ای‌تر و فاخر بتواند جذب این جشنواره ملی شود و علاوه بر همکاران سازمان صداوسیما، ظرفیت‌های فرهنگی بیرون از صداوسیما هم بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش سینماپرس، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درباره ارزیابی از اولین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک که خردادماه سال گذشته برگزار شده بود، در گفتگو با فارس گفت: سال گذشته تجربه بسیار خوبی در برگزاری اولین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک رقم خورد و آثار بسیار ارزشمند و قابل قبول و در سطح حرفه‌ای بسیار بالا را شاهد بودیم.

وی افزود: خودم به شخصه سال گذشته افتخار شرکت در اولین جشنواره را داشتم و از این آثار و مناسبت استفاده کردم. نکته مهم این که همکاران عزیز ما در مراکز استان‌ها خیلی فعالانه در این جشنواره شرکت کردند و آثار بسیار خوبی را هم ارائه کرده بودند. امیدوارم امسال با استفاده از تجارب جشنواره پژواک سال گذشته آثاری بهتر، حرفه‌ای‌تر و فاخرتر بتواند جذب این جشنواره ملی شود و علاوه بر همکاران سازمان صداوسیما، ظرفیت‌های فرهنگی بیرون از صداوسیما هم بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

*امکان فعالیت مستندسازان در حوزه تولید مستند رادیویی

رئیس رسانه ملی با اشاره به فراهم شدن امکانات در رسانه رادیو برای علاقمندان به ساخت مستندسازی گفت: اکنون این امکان برای همه فعالان عرصه مستندسازی در حوزه رادیو فراهم شده تا از این طریق و توسط رادیومستند بتواند آثار تولیدی خودشان را عرضه کنند. در حال حاضر این امکان فراهم است و تولیدکنندگان آثار مستند خودشان باید حرفه‌ای گری، فاخر و مبتنی بر نیازها و اهمیت اقتضائات و اولویت جامعه، آثار خود را تولید کنند و ما هم در رسانه ملی، به ویژه رادیو در خدمت همه دوستان و مستندسازان هستیم.

امیدوارم با استفاده از تجارب «جشنواره پژواک» آثاری بهتر، حرفه‌ای‌تر و فاخر بتواند جذب این جشنواره ملی شود

گفتنی است، ‌ دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای حوزه مستند و با شعار «صدای واقعیت، پژواک حقیقت»، اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. شناسایی و معرفی برترین آثار مستند رادیویی در سطح ملی و ایجاد رقابت بین مستندسازان و کشف و رشد استعدادهای حوزه برنامه‌سازی از اهداف این جشنواره عنوان شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.