چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

وزیر ارشاد:

فضای کار «جشنواره‌های فجر» بسیار خوب بوده /مردم به زودی شهد شیرین جشنواره‌ها را خواهند چشید!

محمدمهدی اسماعیلی

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی ضمن اشاره به ارسال آثار متعدد آثاری متعدد از کشورهای مختلف و قاره‌های آمریکا، آفریقا و آسیا، از حضور مخاطبان افغانستانی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر استقبال کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با میزان در حاشیه جلسه هیئت دولت روند برگزاری جشنواره‌ها خصوصا جشنواره فیلم فجر را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر میزبان آثاری متعدد از کشورهای مختلف و قاره‌های آمریکا، آفریقا و آسیا است، لذا امکان حضور همه هموطنان در این جشنواره در نظر گرفته شده و این مهم برای اتباع و مخاطبان افغانستانی نیز بدون هیچ محدودیتی قابل اجرا است و از حضور این عزیزان استقبال می‌کنیم.

وی درباره کمیسیون دولت نیز تاکید کرد: در برنامه کمیسیون دولت چند دستور کار در نظر گرفته شده که آنان را ارائه خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم با تصویب و اجرای آن‌ها عملکرد مثمر ثمر و کارساز ارائه کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مد نظر ارائه طرحی مبنی بر نظارت بیشتر بر هزینه‌کرد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که در کمیسیون فرهنگی مطرح خواهد شد و چنانچه به تصویب برسد، اجرایی خواهیم کرد. البته طرح‌های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد که در صحن دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بار دیگر بر اجرای جشنواره‌های فجر تاکید و خاطرنشان کرد: فضای کار جشنواره‌های فجر بسیار خوب بوده و فعالیت‌های شکل گرفته در این زمینه نیز با موفقیت پیش می‌رود. مردم به زودی شهد شیرین جشنواره‌ها را خواهند چشید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.