چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

کارگردان اثر خبر داد؛

تدارک فصل دوم «آقای قاضی» برای نوروز ۱۴۰۲

سریال «آقای قاضی»

سینماپرس: سجاد مهرگان کارگردان «آقای قاضی» در جریان حضور در سیزدهمین جشنواره فیلم «عمار» از آماده‌سازی فصل دوم این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سجاد مهرگان کارگردان مجموعه «آقای قاضی» که کارگاه انتقال تجربه ساخت این مجموعه را در سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در سینما فلسطین برگزار کرد، در حاشیه این حضور و در گفتگو با برنامه رادیویی «استودیو هشت» به تشریح سری جدید این مجموعه پرداخت.

وی ابتدا درباره جشنواره عمار به مردمی بودن آن اشاره و بیان کرد: عموم مردم برای این جشنواره‌ها در دنیا تولیداتی دارند مردم نه به معنای حرفه‌ای بلکه مردم عادی.

مهرگان درباره «آقای قاضی» نیز عنوان کرد: آقای قاضی اثری است که به عنوان یکی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون، پخشش حدود ۲ ماه است که به پایان رسیده است الان درگیر ساخت سری دوم هستیم که به عنوان یکی از سریال‌های عیدانه تلویزیون قرار است پخش شود.

وی درباره تغییر تهیه‌کننده بیان کرد: احمد شفیعی تهیه‌کننده اول اثر بود که زحمات بسیاری کشید و محمد تنکابنی تهیه‌کننده جدید اثر است.

این کارگردان اضافه کرد: ما در سری اول درگیری زیادی با مسائل بودجه‌ای داشتیم. این سریال طبق آمار صداوسیما حدود ۲۰ میلیون مخاطب داشت و این در حالیست که بودجه‌اش یک هشتم بودجه سریال‌های مرسوم است و بازیگر شناخته شده‌ای نداشت. با این حال «آقای قاضی» به خاطر قصه‌گویی توانست مخاطب زیادی را جلب کند و امیدواریم در سری جدید بتوانیم مخاطب بیشتری داشته باشیم.

هنگام ساخت سری اول، قوه قضاییه به ما اعتماد نداشت

مهرگان تصریح کرد: ما در سری دوم داریم سعی می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. در سری اول گاهی درام قوی داشتیم الان روی تعلیق‌های داستانی بیشتر سرمایه گذاری می‌کنیم. در سری اول مشکل اعتماد از سوی قوه قضایی داشتیم و خیلی به ما اعتماد نمی‌شد و خیلی از پرونده‌ها حقوقی شد که درام خیلی سنگینی ندارند ولی مردم از همین هم استقبال خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: پرونده‌ها در سری دوم احتمالاً بیشتر کیفری تر خواهد بود. گره‌ها و تعلیق‌ها بیشتر می‌شود، کاراکترهای ثابت بیشتر خواهد بود و فکر می‌کنم اگر فرآیندها از لحاظ کیفی جلو برود به سریال باکیفیتی برسیم.

مهرگان در ادامه درباره تغییر تهیه کننده یادآور شد: حضور او خیلی اهمیت داشت اما غیر از تهیه کننده کار در این مجموعه تیمی بود. گاهی ایده‌ای را تیمی ارائه می‌کند، ّ تیم دیگری تولید می‌کند و همدیگر را نمی‌بینند که درباره آنها گفتگو کنند. اما ما در این مجموعه این فاصله‌ها را برداشتیم و همه تیم‌ها با هم کار می‌کردند. دلایل نبود آقای شفیعی هم فنی نبود بیشتر به خاطر پرزنت و تبلیغات بیشتر بود.

کارگردان «آقای قاضی» اظهار کرد: خدا را شکر تیم کار حفظ شده است، این مجموعه ۲۷۰ بازیگر داشت و ۳ بازیگر اصلی داشت که آنها باقی می‌مانند. تیم نویسنده و طراحی و تولید نیز همچنان هستند.

وی در ادامه درباره نقش قاضی سریال نیز گفت: بهزاد خلج بعد از این مجموعه پیشنهادهای زیادی به سمتش آمد اما خودش هم علاقه ویژه‌ای به این سریال دارد.

مهرگان در پایان خبر داد: در حال حاضر پیش تولید انجام می‌شود اسفند تولید را شروع می‌کنیم که بتوانیم ۱۰ قسمت برای نوروز و ماه رمضان برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.