یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

جایابی ادامه ‌دار مدیران بی‌ربط و بدون تخصص «رسانه ملی» در «وزارت میراث‌فرهنگی»؛

«حسین ساری» مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل شد/ «علی طلوعی» به معاونت توسعه مدیریت و منابع رفت!

عزت الله ضرغامی

سینماپرس: در ادامه جایابی ادامه ‌دار مدیران بی‌ربط و بدون تخصص «رسانه ملی» در «وزارت میراث‌فرهنگی» این بار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی حکمی علی طلوعی را به‌عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع»، سعید اوحدی را به‌عنوان «مشاور وزیر در امور راهبردی» و حسین ساری را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، سید عزت‌الله ضرغامی در حکمی علی طلوعی را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب کرد.

در متن حکم علی طلوعی آمده است: ضمن تشکر از خدمات ارزشمند برادر پرتلاش و آزاده سرافراز جناب آقای مهندس سعید اوحدی و با توجه به مأموریت جدید ایشان و نظر به شایستگی‌های فردی و تخصصی و دانش و تجربه ارزشمند در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت طی این حکم به سمت «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب می‌شوید.

پشتیبانی مؤثر از حوزه‌های مختلف مأموریتی تأمین منابع مالی و انسانی جذب اعتبارات متنوع وزارتخانه، تسهیل ارتباط با بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی تلاش در جهت شفافیت رفتارها و از بین بردن زمینه‌های فساد اداری و بوروکراسی منفی و بازدارنده رسیدگی به امور رفاهی و افزایش انگیزه‌های همکاران از جمله وظایف جنابعالی است.

کارنامه موفق شما در مسئولیت حوزه وزارتی و امور بین‌الملل در طول این مدت پشتوانه‌ای ارزشمند برای موفقیت در این مسئولیت خطیر است.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی(ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواهانم.

مدیرکلی دفتر وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، مدیرکلی صداوسیمای مرکز گیلان، ریاست مرکز تحقیقات صداوسیما و قائم مقامی معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی بخشی از سوابق علی طلوعی است.

مشاور وزیر میراث‌فرهنگی در امور راهبردی منصوب شد

همچنین با حکم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سعید اوحدی به‌عنوان «مشاور وزیر در امور راهبردی» منصوب شد.

در حکم سعید اوحدی آمده است: با تقدیر از تلاش‌های موفق جنابعالی در مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع و خدمات ارزنده در طول این مدت و نظر به درخواست‌های مکرر برای پیگیری پروژه‌های مهم و آینده‌ساز برای حوزه مأموریتی وزارتخانه بدینوسیله ضمن قبول استعفا و نظر به تعهد و شایستگی و تجربه ارزشمندتان به سمت «مشاور وزیر در امور راهبردی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری معاونت گردشگری و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی؛ تصمیمات مهم و پروژه‌های بزرگ و راهبردی را با دقت و براساس سیاست‌های کلان وزارتخانه پیگیری و به نتیجه برسانید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی(ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواهانم.

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس سازمان حج و زیارت و ... بخشی از سوابق سعید اوحدی است.

مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث فرهنگی منصوب شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حسین ساری را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل منصوب کرد.

در متن حکم حسین ساری آمده است: نظر به شایستگی‌های فردی و دانش و تجربه ارزشمند تخصصی و مدیریتی، طی این حکم به سمت «مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی امور بین‌المل» منصوب می‌شوید.

حوزه وزارتی تقاطع فکری، اجرایی، ستادی و استانی است که باید با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق و براساس نظام تحول وزارتخانه مدیریت شود. جنابعالی ماموریت دارید تا با مشورت و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی، امکان ارتباط مستمر مدیران و بدنه کارکنان با راس وزارتخانه فراهم کرده و زمینه مناسب برای تحقق راهبردهای سازمان را فراهم کنید.

قدرت تعامل، اخلاق نیکو و توانمندی در برنامه‌ریزی و اجرا همچنین کارنامه موفق شما در مسئولیت اداره صندوق توسعه صنایع‌دستی، فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی در طول این مدت پشتوانه‌ای ارزشمند برای موفقیت در این مسئولیت خطیر است.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری را خواهانم.

حسین ساری مدیرعاملی و رئیس هیات‌مدیره صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، مدیریت شبکه قرآن و معارف سیما، مدیرکلی پویانمایی صداوسیما و ... را در سوابق اجرایی خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.