چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

وزیر ارشاد:

جشنواره‌های فجر همزمان با برگزاری در پایتخت با رویکرد استانی در سایر استان‌ها نیز برگزار می‌شود

گردهمایی مستندسازان با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام از سرگیری کنسرت‌ها، گفت: دومین جلسه شورای عالی سینما نیز به زودی برگزار می شود و پیگیر مصوبات جلسه اول این شورا هستیم.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین برنامه ریزی ها در خصوص جشنواره‌های فجر اظهار داشت: امسال جشنواره ها همزمان با برگزاری در پایتخت، با رویکرد استانی در سایر استانها نیز برگزار می شود.

وی توضیح داد: برای نمونه در حوزه جشنواره تئاتر فجر، استانها در چهار منطقه تقسیم شده اند تا مخاطبان هنر تئاتر در سایر استانها نیز بتوانند از آثار این جشنواره بهره مند شوند و در حوزه تجسمی نیز در همه استانها جشنواره هنرهای تجسمی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هفت جشنواره مهم پیش رو داریم که دبیرهای آنها انتخاب شدند، از آغاز برنامه ریزی و آماده سازی جشنواره های فجر خبر داد.

اسماعیلی همچنین گفت: این هفته با از سرگیری کنسرت ها شاهد افزایش فعالیت‌های موسیقی بودیم و همکاران ما در دفتر موسیقی در حال فعال سازی سایت فروش بلیت برای کنسرت‌های مختلف هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به مصوبه پذیرش نظام استاد - شاگردی اشاره کرد و گفت: این کار از هفته آینده در یکی دو رشته به صورت آزمایشی شروع می‌شود و به تدریج توسعه یافته و به فارغ التحصیلان مدرک دانشگاهی داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.