یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

در هفته فیلم‌ مقاومت؛

مرور فیلم‌های مقاومت در شبکه نمایش آمد

شبکه نمایش

سینماپرس: شبکه نمایش سیما همزمان با روز جهانی مقاومت هفته فیلم مقاومت را راه‌اندازی کرده است که هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، شبکه نمایش سیما همزمان با مناسبت‌های مختلف سراغ فیلم‌هایی در فضا و موضوعات مناسبتی می‌رود.

این هفته هم همزمان با هفته مقاومت سراغ سینمای مقاومت و فیلم‌هایی با موضوع مقاومت رفته که از شب گذشته شنبه ۱۰ دی ماه پخش این فیلم‌ها را با نمایش «آتش پنهان» آغاز کرده است. فیلم‌های مرتبط با هفته فیلم مقاومت هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

همچنین امروز یکشنبه ۱۱ دی، فیلم «خاکستر سبز» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا روی آنتن می‌رود که محصولی از سال ۷۲ است و آتیلا پسیانی نقش اول آن را به عهده دارد.

دوشنبه ۱۲ دی فیلم «بازمانده» نمایش داده می‌شود که اثری از سیف الله داد است که در آن بازیگرانی چون سلمی المصری، جیانا عید به ایفای نقش می‌پردازند.

سه‌شنبه ۱۳ دی فیلم «سی و سه روز» به کارگردانی از جمال شورجه با تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر، پخش می‌شود که روایتی واقعی از جنگ سی و سه روزه اسرائیل و حزب الله لبنان را نشان می‌دهد.

چهارشنبه ۱۴ دی ماه فیلم «جشن تولد» به کارگردانی عباس لاجوردی روی آنتن می‌رود که داستان خانواده‌ای اهل سوریه است.

پنجشنبه ۱۵ دی ماه این شبکه فیلم «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان را روی آنتن می‌برد که توانست مورد توجه عام و خاص قرار بگیرد و حاج احمد متوسلیان می‌پردازد.

جمعه ۱۶ دی نیز فیلم «به وقت شام» روی آنتن می‌رود اثری از ابراهیم حاتمی کیا که جزو معدود فیلم‌هایی است که به صورت مستقیم به داعش و جنایت‌های آنها می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.