چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

وزیر ارشاد:

سیاست ساخت فیلم‌های ارزشی و انقلابی دنبال شده است/ ۲۳ فیلم در حال ساخت داریم که بخش عمده‌ای از این تعداد در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهند داشت!

محمدمهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه هیئت دولت از تولید ۲۳ فیلم توسط بنیاد سینمایی فارابی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز ۳۰ آذرماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری میزان مبنی بر اینکه تاکنون چند فیلم توسط سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی به تولید رسیده که در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت، گفت: از سال گذشته سیاست ساخت فیلم‌های ارزشی و انقلابی دنبال شده است و تاکنون ۲۳ فیلم در حال ساخت داریم که بخش عمده‌ای از این تعداد فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: در کنار بنیاد سینمایی فارابی، مجموعه رسانه‌ای اوج، سازمان سینمایی حوزه هنری و سازمان صدا و سیما هم در تولید فیلم فعال هستند و بیش از آن تعدادی که اعلام شده بود، فیلم در دست تولید داریم.
اسماعیلی درباره تغییرات در سازمان سینمایی اظهار کرد: به هیچ عنوان قصد تغییر در سطح مدیریت سازمان سینمایی را نداریم و مدیران فعلی با تمام توان به کار خود ادامه خواهند داد.
وی در پایان درباره قانون جدید ایالات متحده امریکا که اعلام کرده به مقامات ایرانی و خانواده ها و بستگانشان ویزای ورود به کشور آمریکا داده نخواهد شد، گفت: من به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران کاملا با این قانون که توسط این کشور وضع شده است موافقم و امیدوارم که وضع این نوع قوانین را ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.