چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

جواد جمیری مطرح کرد؛

تبلور نقش اثرگذار زنان و دختران در آثار متنوع سودای عشق

جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق

سینماپرس: رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور با تاکید بر این نکته که بوشهر تبدیل به ایستگاه پایداری سیزدهمین جشنواره تئاتر سودای عشق شده است از دستیابی به چند محور مهم در این رویداد هنری ملی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، جواد جمیری رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور در دیداربا هنرمندان شرکت کننده جشنواره سیزدهم با ابراز خرسندی از حضور و مشارکت گسترده هنرمندان تاتر سراسر کشور در جشنواره امسال گفت: چندین محور مهم را برای جشنواره هدف گذاری کرده بودیم که باید دنبال می شد و موفق به دستیابی به تعدادی از آنها شدیم.

به گفته وی نگاه مساله محور شامل مسائل اجتماعی و فرهنگی، جوانگرایی در جشنواره نمود، نقش اثر گذار دختران و زنان هنرمند در قالب آثار شرکت کننده، نقش و رویکرد اثر گذار بسیج در حوزه سلامت، سازندگی و اقتصاد مقاومتی، بخشی از محورهای مذکور بود که در جشنواره امسال متبلور شد.

جمیری همچنین از آغاز رزمایش جهادی گروههای هنری سراسر کشور هم زمان با برگزاری جشنواره سیزدهم خبر داد و تصریح کرد: گروه‌های جهادی به مدت یک هفته برای تبیین و تشریح اقدامات و فعالیتهای خود به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند. مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره تاتر سودای عشق به دبیری سعید نجفیان تا ۲ دیماه در بوشهر برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.