سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

در ویژه برنامه یلدایی «شب‌روشنی»؛

«اقبال واحدی» مجری آخرین شب پاییزی «شبکه یک سیما» می‌شود

اقبال واحدی

سینماپرس: ویژه برنامه یلدایی «شب‌روشنی» شبکه یک در آخرین شب پاییز مهمان خانواده‌های ایرانیان خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، ویژه‌برنامه شب‌یلدایی شب‌روشنی چهارشنبه ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۰۱:۰۰ بامداد پنج شنبه یکم‌دی‌ماه به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

این ویژه‌برنامه با اجرای اقبال واحدی میزبان شاعران و کارشناسان فرهنگ‌عامه و خواننده‌ها، ‌نواحی‌خوانان و نوازنده‌هایی از سراسر ایران است. همچنین شب روشنی میزبان مجریان برنامه‌های مختلف شبکه یک است که هدایای تصویری خود از آداب و فرهنگ و رسوم را تقدیم نگاه ایرانیان می‌کنند. تصاویری که روایت‌گر یلدای شهرهای ایران‌ عزیزمان همچون زاهدان، مشهد، خرم‌آباد، گیلان، هرمزگان، تنب بزرگ، ابوموسی، کردستان و نیز از کشور افغانستان است.

حافظ‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و اجرای زنده موسیقی با حضور خواننده‌هایی چون محمد گلریز، رضا صنعت‌گر و ... از دیگر بخش‌های این برنامه به تهیه‌کنندگی رضا بختیاری و میثم فکری است.

برنامه صبح بخیر ایران نیز از ساعت ۶ تا ۸ صبح با تدارک بخش‌های متعدد و متنوع از جمله موسیقی با حضور خوانندگان و گزارش‌های مردمی یلدایی، و طرح نظرات و گفت‌وگو با کارشناسان و مهمانان و پخش کلیپ‌های یلدایی و... در روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه به صورت زنده میزبان نگاه مخاطبان خواهد بود.

برنامه سیمای خانواده نیز از ساعت ۱۲:۳۰ در آخرین روز پاییز با بخش‌های متنوعی پخش می‌شود. ارائه گزارش از استان خراسان شمالی روستای امیرآباد در خصوص شب یلدا، کلیپ‌های یلدایی، بخش آشپزی و هنری متناسب با شب یلدا، گفت‌وگو با خانواده معظم شهید محمد مهدی دباغی در منزل ایشان، گزارش یلدایی از مرزبانی مرز آغداش و... از بخش‌هایی است که در این برنامه خواهیم دید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.