شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

تناقضی عجیب در سینمای کشور؛

از رقابت تنگاتنگ برای «به نام زدن» آزادی با قید وثیقه سلبریتی‌ها تا فرار فرخ نژاد منفور!/ تکلیف سینماگران حامی اغتشاشات چیست؛ مماشات یا برخورد قهری؟!

حمید فرخ نژاد در ششمین روز سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: در حالی که هنرمندان و سینماگران متعهد و ارزشی و امت انقلابی ایران اسلامی مدت ها است خواستار مقابله، محاکمه و برخورد جدی دستگاه های امنیتی و قضایی با حامیان اغتشاشات به ویژه برخی سلبریتی های آشوب طلب هستند که طی ۳ ماه گذشته بعضا با کشف حجاب و دعوت از مردم برای حضور در کف خیابان ها نقش آفرینی داشته اند، در اتفاقی عجیب رقابت تنگاتنگی میان خانه سینما و برخی نهادها برای «به نام زدن» آزادی به قید وثیقه این افراد شکل گرفته است! این در حالی است که وقاحت این افراد روز به روز بیشتر می شود و کار به جایی رسیده که فرد منفوری مانند حمید فرخ نژاد بعد از اخذ پول پروژه های دولتی خود و فرار از ایران شروع به توهین های بی شرمانه می کند!

به گزارش سینماپرس خانه سینما که سال ها است تکلیف خود را با نظام روشن کرده و بدل به محلی شده که در بزنگاه های مختلف سیاسی و اجتماعی رفتاری سیاست زده و برخلاف مصالح ملی داشته باشد! این نهاد که عنوان صنفی را با خود به یدک می کشد بنا به اظهارات مکرر اهالی سینما هیچ تلاشی برای رفع بحران معیشتی اعضایش ندارد و تکلیفش روشن است که با نظام چه مواجهه ای دارد اما اینکه برخی مدیران دولتی جمهوری اسلامی ایران به جای برخورد قاطع با سینماگران حامی اغتشاشات، جا پای دست اندرکاران خانه سینما گذاشته اند و به زعم خودشان تلاش می کنند تا این افراد به جای محاکمه آزاد شوند جای بسی تأمل دارد!

متأسفانه این روزها علاوه بر برخی اظهارات عجیب از سوی دست اندرکاران وزارت ارشاد و سازمان سینمایی در مواجهه با سلبریتی های فتنه گر به کرات در فضای مجازی شاهد انتشار برخی مطالب هستیم که معمولا از سوی افراد ناشناس و البته هدایت شده، در حمایت از تلاش های دولتی برای آزادی سینماگران فتنه گر می شود! گویی کم مانده مدیران برای این سلبریتی های فتنه گر مراسم دلجویی برگزار کرده و از آن ها به خاطر مواضع ضد ملی و ضد نظام تقدیر به عمل آورند!

شاید تنها فایده رونمایی فرخ نژاد از چهره واقعی و منفور خود این باشد که مدیران دولتی و خانه وامانده سینما از رویکرد حمایتی خود در قبال حامیان فتنه ضد دین و فساد طلب دست بردارند و واقعیات جامعه درک نمایند!

مدیران دولتی باید بدانند که کمترین خواسته مردم شهیدپرور ایران اسلامی و سینماگران متعهد و ارزشی کشور ممنوع الکاری و مجازات سلبریتی هایی است که طی ماه های گذشته صفحات شخصی شان را بدل به مکانی برای ترویج اهداف دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کرده بودند!

مدیران کشور باید بصیر و آگاه باشند و بدانند که سینمای ایران بعد از فتنه اخیر نیازمند تغییرات ماهوی و اساسی و پالایش جدی است و دیگر هیچ یک از بازیگران، تهیه کنندگان، کارگردانان و سایر سینماگرانی که در این ایام نقش کلیدی در فتنه گری داشته و باعث ریخته شدن خون افرادی بی گناه شده اند نباید هیچ جایی برای عرض اندام در سینما، شبکه نمایش خانگی و… داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.