چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

در آستانه ۷ میلیاردی‌شدن؛

صفحه ویژه «لوپتو» با طراحی ۴ مسابقه دانش‌آموزی در «شاد» راه‌اندازی شد

فیلم سینمایی لوپتو

سینماپرس: در آستانه ۷ میلیاردی‌شدن انیمیشن سینمایی «لوپتو»، با همکاری آموزش و پرورش مسابقات دانش‌آموزی «فیلم‌بازی» در پلتفرم شاد آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، طی تفاهمی میان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، سازمان سینمایی سوره و حوزه هنری کودک و نوجوان در راستای تقویت جریان تولید و توزیع سینمای کودک و نوجوان، صفحه ویژه انیمیشن «لوپتو» در پلتفرم شاد، در قالب رویداد فرهنگی «فیلم‌بازی» با طراحی ۴ مسابقه دانش‌آموزی راه‌اندازی شد.

صفحه انیمیشن سینمایی «لوپتو» در پلتفرم شاد با برگزاری رویداد بزرگ «فیلم‌بازی» و طراحی ۴ بازی با موضوع‌های دنیای اسباب‌بازی، دوبلورشو، سین جیم و عروسک من برای دانش‌آموزان قصد دارد تا شعار «شادی ساختنی است» را محقق کند. این اتفاق از هم اکنون تا پایان نمایش «لوپتو» در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

انیمیشن «لوپتو» که از ۱۱ آبان ماه روی پرده سینماها رفته است، با جذب ۲۸۵ هزار مخاطب، به مرز فروش ۷ میلیارد تومان رسیده است.

طبق آمار سامانه سمفا، سهم دانش‌آموزان سراسر کشور از فروش این انیمیشن ۶۷ هزار مخاطب و ۱۳,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بوده است. لازم به ذکر است که مدارس استان‌های تهران، مشهد و اصفهان پیشتاز استقبال از انیمیشن «لوپتو» بوده‌اند.

انیمیشن موزیکال، شاد و مهیج «لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده است. این انیمیشن توسط دفتر پخش بهمن سبز به نمایش درآمده و در یک ماه اخیر صدرنشین گیشه سینماهای ایران بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.