شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

کارگردان سریال در حال پخش «شبکه دو سیما»:

نسخه‌ی در حال پخش «جزر و مد» ارتباطی به من ندارد/برای تنبیهِ تهیه‌کننده دستور می‌دهند تا حدود ۲۰۰ دقیقه از لابه لای اثر حذف شود!

سریال «جزر و مد»

سینماپرس: علی عبدالعلی‌زاده، کارگردان سریال در حال پخش «جزر و مد» نسبت به آنچه «سانسورهای بی حد و اندازه این مجموعه» عنوان کرده، واکنش نشان داد.

به گزارش سینماپرس، این کارگردان در گفت‌وگویی با ایسنا در این زمینه توضیحاتی ارائه و تصریح کرد: من از مدیران شبکه دو و همچنین سیمای استان‌ها تقاضا دارم از پخش این نسخه سریال «جزر و مد» که به شکل کاملا غیرحرفه‌ای و بدون اطلاع من دستکاری شده جلوگیری کنند و نسخه‌ی کامل آن را که موجود است پخش کنند. نسخه‌ی در حال پخش ارتباطی به من ندارد.

وی تاکید کرد: تا جایی که من اطلاع دارم تهیه‌کننده سریال با مدیران بالادستی به‌خاطر مسائل مالی دچار کشمکش‌هایی بود و یکی از دلایل مسکوت ماندن یکساله کار، همین مشکل مالی بود.

کارگردان سریال طنز «جزر و مد» همچنین اظهار کرد: اختلافات به حدی بالا می‌گیرد که من فکر می‌کنم برای تنبیهِ تهیه‌کننده دستور می‌دهند تا حدود ۲۰۰ دقیقه از لابه لای قسمت‌های ۱۴ به بعد حذف شود که این تصمیم بدون اطلاع من و توسط تهیه‌کننده اعمال شده و کار، به شدت لطمه می خورد. ما این سریال را در ۳۰ قسمت تولید کردیم که در نهایت با حذفیات انجام شده، ۲۶ قسمت شد.

عبدالعلی‌زاده در پایان چنین گفت: از آنجایی که من در جریان این دستکاری و تدوین مجدد نبوده‌ام از مدیران سیمای استانها و شبکه ۲ تقاضا دارم با جلوگیری از پخش این نسخه ناقص و گنگ، اجازه بدهند تا نسخه اصلی که روایت روان و درستی دارد جایگزین شود.

به گزارش ایسنا، سریال «جزر و مد» در ۲۶ قسمت در ژانر طنز در صداوسیمای مرکز خوزستان آماده پخش شد. این سریال به تهیه‌کنندگی محسن توکل‌فرد هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود.

حمید لولایی، رضا فیاضی، نصرالله رادش، مهدی امینی خواه، افسانه ناصری، خشایار راد، عباس محبوب‌ علی اصغر حیدری، فریده دریامج و ... از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

ایسنا برای پیگیری مطالب بیان‌شده توسط کارگردان جزر و مد، در پی گفت‌وگو با مدیران شبکه دو و همچنین تهیه‌کننده است که در صورت پاسخگویی متعاقبا ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.