یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

دریافت رایگان کد تخفیف نماوا و فیلیمو از کانال تخفیف

شبکه نمایش خانگی

سینماپرس: برای دریافت بهترین و جدیدترین کد تخفیف نماوا و فیلیمو از سایت کانال تخفیف استفاده کنید. کدهای تخفیف کاملا رایگان و بدون هزینه بوده و به کمک آن می توانید با قیمت کمتر اشتراک فیلیمو و نماوا یک ماهه، ۳ ماهه و شش ماهه را بخرید.

به گزارش سینماپرس، تماشای فیلم یکی از محبوب ترین سرگرمی های بشر بوده و هست. کمتر کسی پیدا می شود که از رفتن به سینما و تماشای یک فیلم خوب لذت نبرد. چه می شود اگر به جای رفتن به سینما، آن را به خانه خود بیاورید؟ سرویس های نماوا و فیلیمو دقیقاً همین کار را انجام می دهند. علاوه بر این دیگر لازم نیست برای تماشای هر فیلمی جداگانه پول پرداخت کنید. درضمن، دستتان هم برای انتخاب ژانرهای مختلف باز است و می توانید هر برنامه طنز، مستند، کارتون، سریال ایرانی و خارجی که دوست دارید را به رایگان تماشا کنید. به صرفه ترین راه برای اینکه اوقات لذت بخشی را تجربه کنید این است که از کد تخفیف نماوا و فیلیمو که در کانال تخفیف منتشر می شود استفاده کنید. چگونه؟ در ادامه همراه ما باشید.
سرویس های اشتراک ویدئو
به احتمال زیاد، شما یا یکی از اطرافیانتان از سرویس های اشتراک ویدئو یا VOD استفاده می کنید یا حداقل قصد آن را دارید. VOD چیست؟ بستری برای توزیع محتوا ویدئویی از جمله انواع فیلم و سریال با زبان اصلی یا دارای زیرنویس و دوبله شده است که در ازای پرداخت حق اشتراک می توانید به صورت آنلاین یا آفلاین به تماشای محتوای آن بپردازید. برای مثال، نتفلیکس و HBO تولیدات خود را از همین طریق منتشر می کنند. کاربران از هر کجا، در هر زمانی و به هر شیوه ای که دوست داشته باشند می توانند از این پلتفرم ها استفاده کنند. به عبارت دیگر، تنها روی یک لینک در گوشی موبایل خود کلیک می کنند تا ویدئو برایشان پخش شود یا آن را با لینک مستقیم دانلود و تماشا کنند.
نماوا و فیلیمو دو مورد از محبوب ترین سامانه های اشتراک ویدئو در ایران است. در سایت یا اپلیکیشن هر یک از این مجموعه ها می توانید با خرید اشتراک، به هزاران فیلم و سریال و انیمیشن با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید. در حقیقت، در این گونه سرویس ها شما به جای خرید مجزای هر اثر، یک بار حق اشتراک پرداخته می کنید و بدون محدودیت به کل محتوا نامحدود دسترسی خواهید داشت. جذاب به نظر می رسد، مگر نه؟ بهتر از همه این است که می توانید با استفاده از کد تخفیف های موجود در کانال تخفیف این مبلغ را هم کاهش دهید.

دریافت رایگان کد تخفیف نماوا و فیلیمو از کانال تخفیف
چرا از نماوا و فیلیمو استفاده کنیم؟
فرض کنید می خواهید فیلمی که به تازگی ساخته شده و روی پرده سینما است را تماشا کنید. بیایید دو سناریو را در نظر بگیریم. در حالت اول، با دوستان یا به تنهایی برای رفتن به سینما آماده می شوید. با فرض اینکه درگیر ترافیک، آلودگی هوا و سایر موارد اعصاب خردکن نشده باشید، به موقع به آن جا می رسید. در صف خرید بلیط منتظر مانده تا بالاخره نوبتتان می شود. وارد سالن سینما شده و پس از پیدا کردن صندلی و اتمام تبلیغات ابتدایی و ... از تماشای چیزی که به خاطرش آمده بودید، لذت می برید. خوشبختانه هیچ کس هم در آن جا حرف نمی زند، از جلوی پرده رد نمی شود و با صدای بلند خوراکی نمی خورد!
خب، بگذارید راه دوم را هم بررسی کنیم. می خواهید فیلم ببینید. نه؟ قسمت جدید سریالی که دنبال می کردید؟ مستند؟ انیمیشن؟ در هر حال فرقی ندارد. با خرید اشتراک نماوا و فیلیمو با تخفیف ویژه، به همه آن ها در خانه خود به سادگی دسترسی خواهید داشت. کافی است گوشی، تبلت، لپتاپ یا ریموت تلویزیون خود را بردارید و محتوای مورد نظرتان را انتخاب کنید. روی آن کلیک کرده و با خیال آسوده با اینترنت نیم بها از زمان فراغت خود لذت ببرید. در این حالت نه تنها همه چیز راحت تر و سریع تر انجام می شود؛ بلکه خبری از تبلیغ های آزاردهنده، ازدحام، سر و صدا و ... نیست. اگر حین پخش هم کاری برایتان پیش آمد، خواستید خوراکی بیاورید یا به تلفن جواب دهید هم فیلم را متوقف می کنید. البته، یک مشکل ممکن است به وجود بیاید. این که حین تماشا متوجه شوید این فیلم یا سریال آنقدر که تصور می کردید خوب نیست. راه حل ساده است. از صفحه پخش خارج شوید و گزینه دیگری را برای تماشا انتخاب کنید. قطعاً در میان ده ها هزار فیلم و سریالی که وجود دارد می توانید برنامه ای را پیدا کنید که با سلیقه شما همخوانی داشته باشد.
واضح است که سناریوی دوم یعنی خرید اشتراک فیلیمو یا نماوا انتخاب مناسب تری است. این اپلیکیشن ها به شما اجازه می دهند هر زمان که دوست دارید، یا وقتتان آزاد است برنامه های محبوب خود را به صورت آنلاین تماشا کنید. علاوه بر این، کنترل همه شرایط در دست شماست. از انتخاب سریال گرفته تا سرعت و کیفیت پخش و دستگاهی که از آن استفاده می کنید. فرقی ندارد چه ژانری را دوست دارید یا اینکه ترجیح می دهید به جای فیلم برنامه آموزشی یا مستند سیاسی یا سریال طنز ببینید. همه آن ها تنها چند کلیک با شما فاصله دارند؛ فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. صرفه جویی در هزینه ها را هم فراموش نکنید. اگر اپلیکیشن های VOD را جایگزین شیوه های سنتی کنید، هزینه های رفت و آمد، خرید بلیط یا اپیزودهای جدید یک سریال و ... خود به خود حذف می شوند.


کد تخفیف نماوا و فیلیمو
اگر در خاطرتان مانده باشد، در ابتدای این مطلب اشاره کردیم که می توانید برای کاهش هزینه های خود از کد تخفیف رایگان استفاده کنید. اگر پیش از این تجربه خرید اینترنتی را داشته باشید احتمالاً با کوپن ها و نحوه کارشان هم آشنایی دارید. کوپن، کد یا بن هدیه را می توان ابزاری برای خرید ارزان تر دانست. این کدها توسط فروشنده یا ارائه دهنده خدمات، ایجاد شده و در دسترس کاربران قرار می گیرند. در صورتی که هنگام خرید از آن ها استفاده کنید درصد یا مبلغ مشخصی از فاکتور نهایی شما کسر می شود.
سؤالی که پیش می آید این است که از کجا باید این کد تخفیف ها را دریافت کنیم یا از وجودشان مطلع شویم؟ کانال تخفیف یا آفچنل offch.com یک مرجع اشتراک گذاری کد تخفیف است. اگر به این وبسایت وارد شوید می توانید کد تخفیف نماوا، فیلیمو و بسیاری دیگر از فروشگاه های اینترنتی معروف و کاربردی را دریافت کنید. مزیت مهم کانال تخفیف این است که در ازای ارائه خدمات هزینه ای از شما دریافت نمی کند. به عبارت دیگر، کدهای تخفیف موجود در آن کاملاً رایگان اند و برای استفاده از آن ها نیاز به خرید یا حتی عضویت ندارید. وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید و نام فروشگاه مورد نظرتان را سرچ کنید تا تخفیفات آن نمایش داده شود. به همین سادگی، خریدی ارزان را تجربه خواهید کرد.
دریافت رایگان کد تخفیف نماوا و فیلیمو از کانال تخفیف
استفاده از کد تخفیف فیلیمو و نماوا
برای بررسی نحوه استفاده از کوپن تخفیف باید با نحوه کار سرویس های اشتراک ویدئو آشنا شوید. سایت هایی مانند نماوا و فیلیمو به جای اینکه خود محتوا را به شما بفروشند، پلن اشتراک پیشنهاد می دهند. در نتیجه، با واریز یک هزینه مشخص ماهانه به فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دسترسی پیدا می کنید. زمانی که از کد تخفیف فیلیمو و نماوا استفاده می کنید، در حقیقت بخشی از این مبلغ را نمی پردازید. در صفحه پرداخت، همیشه کادری برای وارد کردن کد تخفیف وجود دارد. کافی است آن را در این کادر وارد کنید. فرقی ندارد اولین بار است که می خواهید از این سرویس استفاده کنید یا قصد تمدید اشتراک را دارید. در هر حال فرصت خرید ارزان تر با کانال تخفیف برای شما مهیا است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.