شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

«جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک» در برزخ؛

مدیر مرکز تئاتر مولوی: هنوز اعلام نشده که جشنواره در تاریخ تعیین شده برگزار می‌شود و یا به تعویق می‌افتد!

آرم جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک

سینماپرس: مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد طبق توافق انجام شده از قبل این مرکز از هفتم آذر در اختیار نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره اجراهای جدید این مجموعه، به مهر گفت: اجرای عموم نمایش‌های «آبا» و «اهانت به تماشاگر» تمام شد و طبق توافق انجام شده با اداره‌کل هنرهای نمایشی و طی نامه دریافتی از سوی اداره‌کل، مرکز تئاتر مولوی از هفتم آذر به مدت یک هفته میزبان نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک می‌شود.

وی تأکید کرد: هنوز جدول اجراهای جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک به ما ارائه نشده و رسما نیز به ما اعلام نشده است که جشنواره در تاریخ تعیین شده برگزار می‌شود و یا به تعویق می‌افتد.

حریری ادامه داد: از اداره‌کل هنرهای نمایشی پیگیری می‌کنم تا اگر جشنواره در زمان مقرر برگزار نمی‌شود، برای اجراهای جدید مرکز تئاتر مولوی اقدام کنیم.

مدیر مرکز تئاتر مولوی در پایان سخنان خود گفت: اجراهای جدید مرکز در انتظار مرحله بازبینی شورای نظارت و دریافت مجوز اجرا هستند. اگر جشنواره در زمان مقرر برگزار نشود سعی می‌کنیم با مساعدت شورا، آثار جدید مرکز زودتر روی صحنه بروند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.