چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

مدیرکل دفتر تولید سازمان سینمایی:

تبعات هرگونه تخطی از قوانین رسمی کشور متوجه عوامل اصلی تولید فیلم‌ها خواهد بود

تولید فیلم

سینماپرس: مدیرکل دفتر تولید سازمان سینمایی نسبت به انتشار خبر تولید آثار سینمایی به دو وجه بی‌حجاب و با حجاب واکنش نشان داد و صحت آن را رد کرد.

به گزارش سینماپرس، بهمن حبشی مدیرکل دفتر تولید سازمان سینمایی در واکنش به خبر فیلمبرداری برخی آثار سینمایی در دو شکل بی حجاب و با حجاب گفت : بر اساس اطلاع موثق سازمان سینمایی چنین خبری صحت ندارد و هیچ یک از فیلمهای سینمایی در حال تولید دست به چنین اقدام قانون شکنانه‌ای نزده‌اند.

وی افزود: بدیهی است در صورت صحت چنین خبری، فیلم موردنظر در هر مرحله‌ای از ساخت و تولید، متوقف و تبعات جبران ناپذیری را برای سازندگان اثر در پی خواهد داشت.

حبشی ادامه داد: توصیه ما به عنوان سازمان سینمایی به سرمایه گذاران، تهیه‌کنندگان و کارگردانان این است که مراقب اسم، اعتبار و سرمایه خود باشند، چرا که تبعات هرگونه تخطی از قوانین رسمی کشور متوجه عوامل اصلی خواهد بود.

وی عنوان کرد: سینمای ایران همواره سینمایی شریف، قانونمند و متعالی بوده و بدون تردید مطابق با قوانین رسمی و موجود کشور به حیات پر برکت خود ادامه خواهد داد.

مدیرکل دفتر تولید سازمان سینمایی اعلام کرد: بر اساس پیگیری‌ها و اطلاع دقیق مسئولین سازمان سینمایی پروژه‌های در حال تولید کاملا منطبق بر قوانین و مقررات در حال تولید است و حاشیه‌سازی‌ها تاثیری بر روند طبیعی تولید و زیست حرفه‌ای و قانونمند سینماگران نخواهد گذاشت.

شایان ذکر است که طی چند روز گذشته خبر غیر رسمی مبنی بر فیلم‌برداری برخی پروژه های سینمایی به دو شکل بی‌حجاب و با حجاب منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.