دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

طی پیامی؛

رئیس حوزه هنری درگذشت محمد جعفری را تسلیت گفت

محمدمهدی دادمان

سینماپرس: محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت محمد جعفری مدیر موسسه مهافیلم و تهیه‌کننده سینمای مستند را تسلیت گفت.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت محمد جعفری مدیر موسسه مهافیلم و تهیه‌کننده مستندهای «نائب‌الامام»، «شیخ نشین‌ها» و «جزیره ثبات» را تسلیت گفت.

در متن پیام رئیس حوزه هنری آمده است:

«بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت ناگهانی جوان مجاهد و هنرمند مخلص مرحوم آقای محمد جعفری رحمت‌الله علیه موجب تأثر اهالی جبهه فرهنگی انقلاب و اینجانب شد. هرچند توفیق آشنایی از نزدیک با ایشان را نداشتم ولی دورادور شاهد سخت‌کوشی، خلاّقیت و دغدغه‌مندی‌هایش در حوزه فیلمسازی بودم و جسارت و شجاعتش در حرکت سریع به سمت تولید، ناظر به مسائل روز را می‌ستودم.

فهم درست از اهمیت تیم مداری و تشکیلات باوری در عملکرد حرفه‌ای مرحوم جعفری طی سال‌های اخیر خاصه در تأسیس و مدیریت مؤسسه مها فیلم و نقش آفرینی مؤثرش در دوره‌های تربیت فیلمساز شین نمایان بود. مستندهای «نائب‌الامام»، «شیخ نشین‌ها» و «جزیره ثبات» از جمله نتایج تلاش‌های ایشان است که همدوش با گروه مهافیلم ساخته و به نمایش گذاشته شد؛ گروهی که در عین بهره‌مندی از ارزش‌های هنری و حرفه‌ای، بستری برای فعالیت و خلاقّیت جوانان مستعد انقلابی فراهم نموده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت صمیمانه به خانواده محترم، همسر مکرمه و دختر عزیز ایشان، همچنین هم‌رزمان ایشان در گروه مهافیلم و هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب در شیراز، آرزومندم در سایه عنایات ائمه طاهرین سلام‌الله‌علیهم، چراغ این خیمه مبارک پرفروغ باقی بماند و تلاش‌های مرحوم جعفری و گروهش در آینده، بیش از پیش به ثمر نشیند؛ ان‌شاءالله.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.