دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

با حکم پیمان جبلی صورت گرفت؛

انتصابات جدید در صدا و سیما

خبر انتصاب

سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما در احکامی جداگانه علی مرادی را به‌ عنوان‌ مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان و حسن نجمی را به عنوان مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در احکامی جداگانه علی مرادی را به‌ عنوان‌ مدیر کل صداوسیمای استان کردستان و حسن نجمی را به عنوان مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی منصوب کرد.

علی مرادی پیش از این مدیرکل تولید سیمای سازمان صداوسیما بود و قائم‌مقامی صداوسیمای مرکز کردستان را نیز به مدت شش سال در کارنامه دارد. پیش از علی مرادی جعفر عبدالملکی ریاست صدا و سیمای مرکز کردستان را عهده دار بود.

همچنین حسن نجمی با حکم رئیس رسانه ملی به عنوان مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی منصوب شد. احصا و اولویت بندی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان برای حضور در عرصه‌های بین المللی، ملی و محلی؛ تلاش در مسیر عدالت رسانه‌ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست‌ها و پیوست‌های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه‌ای و مردمی از مواردی است که پیمان جبلی در حکم انتصاب «حسن نجمی» بر آن تأکید کرده است.

حسن نجمی متولد شهریور ۱۳۵۸ در شهرستان اراک است که با تحصیلات کارشناس ارشد مهندسی برق و الکترونیک، در ۲۰ سال اخیر علاوه بر مدیریت بخش‌های فنی شبکه آفتاب، معاونت فنی این شبکه را نیز عهده دار بوده است و در کارنامه سیاسی او معاونت راهبردی جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی در استان مرکزی نیز به چشم می‌خورد.

حسن نجمی تهیه کنندگی برنامه پیام آفتاب، مظلوم مدینه و جنبش نرم افزاری را در کارنامه تولید و برنامه سازی خود دارد. همچنین داریوش دبیقی مدیرکل سابق صداوسیمای استان مرکزی نیز ۲۸ شهریور امسال با حکم رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان مدیرکل صداوسیمای خوزستان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.