شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

آتش تقی پور:

متاسفانه اینقدر به کسانی که کار بلد نیستند موقعیت فیلمسازی داده‌ایم که نتیجه این شده است!

آتش تقی پور در نشست خبری فیلم سینمایی «شین»

سینماپرس: بازیگر پیشکسوت سینما گفت: پیش تولید و تولید سریال «مستوران» به شدت پیشرفته و منظم است، همه چیز سر جای خود قرارداشته و بازیگران از حضور در پروژه احساس امنیت می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، آتش تقی پور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «مستوران» هستم، فیلمبرداری اثر همچنان ادامه داشته و به احتمال فراوان تا اواخر پاییز مشغول این پروژه باشم.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه هنر اظهار کرد: قصد دارم تا بعد از بازی خود در سریال «مستوران» چندین نمایشنامه را به صورت نمایشنامه خوانی کار کنم، تئاتر همیشه برای من جایگاه ویژه ای داشته و از اینکه در این هنر قدم بردارم لذت می‌برم.

دلیل موفقیت سریال اپیدمی سوژه جذاب آن است

تقی پور با اشاره به موفقیت سریال «اپیدمی» در میان مخاطبان افزود: خوشبختانه تا اینجای کار که ۱۰ قسمت از این سریال پخش شده با اقبال خوبی روبرو بوده است، دلیل اصلی گرایش مخاطب به این اثر سوژه ای است که برای تماشاگر تازگی دارد.

بازیگر سریال «مستوران» درباره کیفیت ساخت این سریال تلویزیونی تاکید کرد: پیش تولید و تولید این سریال به شدت پیشرفته و منظم است، همه چیز سر جای خود قرارداشته و بازیگران از حضور در پروژه احساس امنیت می‌کنند، به نظر من که این سریال می تواند مخاطبان فراوانی را به خود جذب کند.

کاهش محسوس مخاطبان سینما نشان دهنده وضعیت واقعی سینماست

تقی پور درباره وضعیت فعلی سینمای کشور افزود: من سالهاست که به جز آثاری که دعوت می‌شوم، سینما نمیروم، وضعیت سینمای کشور اسفبار است و متاسفانه هر روز بدتر می‌شود، به راحتی از کاهش مخاطبان سینما می‌توان به وضعیت آن پی برد.

وی در همین رابطه ادامه داد: متاسفانه سینما از لحاظ کیفیت و کمیت حتی نسبت به ۱۰ سال گذشته هم افت کرده است، سینما انگار با زمان خود غریبه است، متاسفانه همه چیز انحصاری شده و جز معدود آثاری هیچ اثر با کیفیتی تولید نمی شود.

تقی پور: مخاطب می‌داند که دیگر فیلم خوبی در سینما نمی‌بیند

تقی پور پایین آمدن کیفیت آثار را مهمترین دلیل کاهش مخاطبان دانست و اظهار کرد: متاسفانه اینقدر به کسانی که کار بلد نیستند موقعیت فیلمسازی داده‌ایم که نتیجه این شده است، چرا شرایط سینما را انحصاری کرده‌اند که بسیاری از افراد نتوانند کار کنند و این هنر مختص به حضور تعداد محدودی کارگردان و بازیگر شود؟ وقتی چنین وضعیتی پیش می آید چه انتظاری می‌توان از استقبال مخاطب داشت.

وی در همین راستا تاکید کرد: اینکه در سینمای کشور سالی حداکثر ۱۰ فیلم خوب وجود داشته باشد فاجعه است، وقتی این تعداد تولیدی داریم چرا کیفیت آثار تا این حد پایین آمده است؟ باور کنید بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند سینما نرفته و وقتشان را در فضای مجازی بگذارنند زیرا می دانند دیگر قرار نیست اثری شاخص در سینما اکران شود.

تقی پور اهمیت به پیشکسوتان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: از نظر من اگر می‌خواهیم سینما از این سقوط نجات پیدا کند باید راه را برای همه باز کنیم تا کار کنند، اینکه مردم فقط یکسری اسامی و چهره را ببینند طبیعتا چیزی جز تکرار و کرختی برای آنها به همراه نخواهد آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.