چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

موافقت «سازمان سینمایی» با صدور پروانه نمایش پنج فیلم؛

«ترانه‌های پدری» کارگردان «مادیان» مجوز اکران گرفت!

فیلم سینمایی مادیان به کارگردانی علی ژکان

سینماپرس: بیژن میرباقری و علی ژکان برای فیلم‌های جدید خود پروانه نمایش گرفتند.

به گزارش سینماپرس، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «شبگرد» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی فرزاد موتمن، «آزردگان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی فردقادری، «فرشته» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد عبدالهیان، «ترانه‌های پدری» به تهیه‌کنندگی علی ژکان و کارگردانی محمد بصیری و «ناطور» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بیژن میرباقری موافقت کرد.

میرباقری پیش از این فیلم‌های «ما همه خوبیم»، «ربوده شده»، «طبقه سوم»، «دوزخ، برزخ، بهشت» و «روز برمی‌آید» را ساخته و حالا برای ششمین فیلم خود پروانه نمایش گرفته است.

درباره «ناطور» اطلاعات چندان زیادی تاکنون منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد نام آن پیش‌تر «ناتور عشق» بوده و یک فیلم جاده‌ای است که در دوران کرونا ساخته شده است.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش چهار فیلم دیگر نیز موافقت کرده است که بجز «شبگرد» فرزاد موتمن که روز گذشته منتشر شد، به «آزردگان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی فردقادری، «فرشته» به تهیه‌کنندگی وکارگردانی احمد عبدالهیان، «ترانه‌های پدری» به تهیه‌کنندگی علی ژکان و کارگردانی محمد بصیری هم می‌توان اشاره کرد.

علی ژکان هم برای فیلم هفتم خود مجوز گرفته و یک از معروف‌ترین فیلم‌هایش «مادیان» است. «اولین امضا برای رعنا»، «چهره به چهره»، «عیسی می‌آید»، «سایه به سایه» و «دخترک کنار مرداب» دیگر آثار سینمایی او هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.