چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

هوشنگ حریرچیان:

دلم برای بازیگری تنگ شده است/افسوس که دیگر توانایی کار کردن ندارم!

هوشنگ حریرچیان

سینماپرس: هوشنگ حریرچیان، بازیگر قدیمی که مدت‌هاست به دلیل شرایط جسمی نتوانسته مقابل دوربین برود، برای مردم کشورش خوشبختی، سعادت و پیشرفت روزافزون آرزو دارد.

به گزارش سینماپرس، حریرچیان این روزهایش را بیشتر با تماشای تلویزیون سر می کند و علیرغم اینکه هنوز با سن و سال بالایش به او پیشنهادهای بازیگری زیادی می شود اما نمی تواند دیگر کار کند و از این بابت ناراحت است. او در این زمینه می گوید: عاشق صحنه و دوربین هستم اما افسوس که دیگر توانایی کار کردن ندارم. من عاشق کارم هستم ولی قسمت ما هم این است. دلم برای بازیگری تنگ شده است.

این بازیگر در گفت و گویی با ایسنا درباره حال و روزش در این روزها، گفت: الحمدالله نسبت به قبل بهترم و خداراشاکرم اما همچنان ضعف بدنی دارم و بیشتر در منزل استراحت می کنم. گهگاه بیرون می روم، تلویزیون تماشا می کنم و اینطور خودم را سرگرم می کنم. راضی ام به رضای خدا. همچنان پیشنهادهای زیادی از طرف دوستان چه سینما و چه تلویزیون دارم اما متاسفانه نمی توانم کار کنم و توان بدنی ام اجازه نمی دهد به خصوص اگر کاری طولانی باشد.

وی ادامه داد: اخیرا آقای سروش صحت تماس تلفنی با من داشت و گویا یک کاری قرار بود در اصفهان داشته باشد از من هم دعوت کرد گفت اگر شرایطش را دارم مقابل دوربین بروم ولی در عین حال گفت اگر نمی توانی اصرار نمی کنم، ‌ سلامتی شما از همه چیز مهم تر است که متاسفانه نتوانستم با ایشان همکاری کنم اما خیلی خوشحال شدم که صدایش را شنیدم و هنوز به یاد من هستند. دوستان زیادی به من لطف دارند و تماس می گیرند و جویای حالم می شوند. از همه ممنونم.

حریرچیان آرزویش برای مردم کشورش در این شرایط را فقط سعادت و خوشبختی بیان کرد.

او گفت: برای مردم سرزمینم ایران، پیشرفت روزافزون و مشهور شدن در میان تمام دنیا را آرزومندم. امیدوارم آرامش هرچه زودتر به جامعه برگردد. آرزویم برای خودم هم این است که ۱۰۰ سال دیگر زنده باشم و عمر کنم (با خنده). بزرگترین آرزویم زندگی در کنار عزیزانم است.

این هنرمند در پایان گفت: بسیار متاثرم که مدت هاست نتوانسته ام در حرفه بازیگری برای مردم کشورم خدمت کنم. امیدوارم همه ما عاقبت بخیر شویم. برایم دعا کنید.

به گزارش ایسنا، هوشنگ حریرچیان هنرمند پیشکسوت اصفهانی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۱۱ است. او طی این سال ها در سریال هایی چون عکاس باشی، هشت بهشت، تفنگ سرپر، آشپزباشی، ساختمان پزشکان، یکی بود یکی نبود، سایه سلطان، خاتون و پژمان ایفای نقش کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.