سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

«مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی» خبر داد؛

«فارابی» هزینه فیلم سینمایی سه فیلمساز کوتاه را تامین می‌کند

بنیاد سینمایی فارابی

سینماپرس: سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در بازدید از ستاد برگزاری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از آمادگی این بنیاد برای تامین سرمایه سه فیلمساز منتخب دبیر جشنواره برای ساخت فیلم اولشان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی عصر روز دوشنبه ۲۵ مهر از ستاد برگزاری این رویدادبازدید و با مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره سی‌ونهم دیدار کرد.

جوادی در این دیدار ضمن گفت وگو با مهدی آذرپندار پیرامون آثار و فرآیند برگزاری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهرانگفت: بنیاد سینمایی فارابی از سه کارگردان منتخب حاضر در بخش داستانی دوره سی و نهم جشنواره که توسط دبیر جشنواره انتخابو معرفی خواهند شد، برای ساخت فیلم اولشان حمایت و در صورت ارائه فیلمنامه‌ای مطلوب از سوی آن‌ها، بودجه تولیدشان را تامین خواهد کرد.

وی افزود: اسامی سه فیلمساز بر اساس اعلام دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران در روز اختتامیه اعلام شده و آن‌ها اعتبارنامه حمایت فیلماول سینمایی خود را دریافت خواهند کرد.

مهدی آذرپندار دبیر جشنواره نیز ضمن تشکر از پشتیبانی بنیاد سینمایی فارابی از جشنواره فیلم کوتاه تهران بیان کرد: در انتخاب این فیلمسازان مجموعه‌ای از عوامل مختلف با عنایت به سوابق حرفه‌ای‌ فیلمسازان در نظر گرفته خواهد شد و این فرصتی استثنایی است که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی در این دوره از جشنواره فراهم شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.