دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

به کارگردانی «لیز فلدمن»؛

«مرده از نظر من» تا ۲۶ آبان‌ماه به پایان می‌رسد

سریال «مرده از نظر من - Dead to Me»

سینماپرس: مجموعه کمدی سیاه «مرده از نظر من - Dead to Me» ساخته لیز فلدمن با بازی کریستینا اپل‌گیت و لیندا کاردلیانی به فصل سوم و پایانی خود رسید.

به گزارش سینماپرس و به نقل از هالیوود ریپورتر، نتفلیکس با انتشار تریلری اعلام کرد که فصل پایانی این مجموعه اینترنتی که فصل‌های اول و دوم آن نظر منتقدان را به خود جلب کرد، ۱۷ نوامبر / ۲۶ آبان از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

مرده از نظر من، سوم می‌ سال ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش شد و در ژوئن ۲۰۱۹ برای یک فصل دیگر تمدید شد. مدت کوتاهی پس از انتشار فصل دوم در سال ۲۰۲۰، نتفلیکس این مجموعه کمدی سیاه را برای فصل نهایی آن تمدید کرد.

در تریلری که از فصل سوم این مجموعه منتشر شده در ابتدا قسمت‌هایی از فصل‌های نخست و دوم و در اواخر آن شاهد پخش اولین تصاویر رسمی از فصل پایانی آن هستیم.

مرده از نظر من، روایت زندگی زنی بیوه به نام جن(کریستینا اپل گیت) است که در پی یافتن راز مرگ همسرش است و در طول داستان او با زنی خوشبین و البته عجیب به نام جودی(لیندا کاردلیانی) دوست می‌شود که قرار است رازهای همدیگر را حفظ کنند.

فصل‌های نخست و دوم این مجموعه در ۱۰ قسمت تولید شده که گفته می‌شود فصل سوم آن هم این گونه باشد.

در این مجموعه که پس از اولین نمایش خود در سال ۲۰۱۹ به محبوبیت بالایی دست یافت، اپل گیت به عنوان بهترین بازیگر زن‌ امی معرفی شد. اپل گیت و کاردلیانی همچنین در سال ۲۰۲۰ نامزد این بخش از جایزه‌ امی شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.