پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

همزمان با ایام پایانی ماه صفر؛

تالارهای نمایشی «تئاتر شهر» تا ۶ مهر تعطیل شد

تئاتر شهر

سینماپرس: تالارهای نمایشی تئاتر شهر از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه اجرا نخواهند داشت.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی مجموعه تئاترشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر از روز پنچشنبه ۳۱ شهریور تا پایان روز سه شنبه پنجم مهر ماه اجرایی ندارند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«نمایش‌های «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای در تالار اصلی، «شفیره» به کارگردانی مهدی شاه پیری در تالار چهارسو، «سگ‌ها و استخوان‌های مادرم» به کارگردانی مژگان خالقی در تالار چهارسو، «سفید» به کارگردانی صادق برقعی در تالار قشقایی و «بین دو در» به کارگردانی زیبا خادم حقیقت در کارگاه نمایش روزهای پنجشنبه۳۱ شهریور و جمعه اول مهرماه نظر به تاکید مدیر کل هنرهای نمایشی و رئیس مجموعه تئاتر شهر مبنی بر حفظ امنیت و سلامتی کامل تماشاگران فرهیخته و هنرمندان گرانقدر تئاتر روی صحنه نخواهند رفت.

بر اساس این گزارش تعطیلی تالارهای نمایشی تئاتر شهر از روز سوم تا پنجم مهر ماه به دلیل همزمانی با فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) و احترام این ایام صورت گرفته است.

مدیریت تئاتر شهر از گروه های محترم نمایشی و تماشاگران ارجمندی که طی روزهای گذشته نهایت همراهی و همدلی را با کارکنان تلاشگر این مجموعه انجام دادند، صمیمانه قدردانی کرده و از پروردگار مهربان آرزومند روزهایی سرشار سلامتی و موفقیت روز افزون برای دوستداران هنرنمایش است.»

در شب گذشته هم اجرای نمایش‌ها در سالن‌های مختلف تعطیل شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.