یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵

با حکم مدیرکل هنرهای نماشی؛

«رحمان هوشیاری» دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان شد

رحمان هوشیاری

سینماپرس: با حکم مدیرکل هنرهای نماشی، رحمان هوشیاری به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در طی حکمی رحمان هوشیاری نویسنده، کارگردان تئاتر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

«جناب آقای رحمان هوشیاری

باسلام

جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به جهت رویکرد تخصصی در حوزه تئاتر بیرونی و نیز جایگاه مردمی و حوزه تأثیر اجتماعی یک رویداد بسیار حائز اهمیت در کشور و منطقه است.

به موجب این حکم و به پیشنهاد مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به عنوان «دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان» منصوب می‌شوید.
بی شک حفظ و ارتقای جایگاه این رویداد ارزشمند هنری نیازمند مطالعه‌ای ژرف، تلاش وافر و همتی سترگ برای هم افزایی توان و امکانات استان و کشور است.

شایسته است در این راه از پیشنهادات، تجربیات و تخصص خانواده بزرگ تئاتر کشور و صاحب‌نظران ارجمند در شاخه‌های مختلف بهره‌برداری کامل به عمل آید. برای جنابعالی و همکاران محترم، هنرمندان پر تلاش تئاتر خیابانی و گونه‌های مختلف تئاتر بیرونی و نیز مردم شریف کردستان و مریوان از پروردگار مهربان پیروزی و سربلندی آرزو دارم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.