سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

تهیه‌کننده «شکرستان»:

بقیه قسمت‌های سری جدید «شکرستان» در زمستان سال جاری و نیز ایام عید نوروز از شبکه نسیم پخش خواهد شد

شکرستان

سینماپرس:مسعود صفوی ـ تهیه‌کننده «شکرستان» ـ با اعلام اینکه این انیمیشن تلویزیونی چندین قسمت آماده پخش دارد، از ساخت سری جدید این مجموعه با موضوع بحران آب خبر داد.

به گزارش سینماپرس، صفوی درباره انیمیشن «شکرستان» که چند سال است از تلویزیون پخش می‌شود، به ایسنا گفت: ۵۲ قسمت آماده پخش داشتیم که چند قسمتش در ایام عید قربان و عید غدیر پخش شد و بقیه قسمت‌ها در زمستان سال جاری و نیز ایام عید نوروز از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

او افزود: برای سری جدید هم «صبا» قرارداد بسته و قرار است ۵۲ قسمت دیگر ساخته شود. سری جدید که در حال نگارش است، درباره مصرف آب و بحران کم آبی است.

این تهیه‌کننده که سال گذشته مجموعه عروسکی «شبکه کوچک» را به روی آنتن داشت، در پاسخ به اینکه با توجه به صرف هزینه و زمان بسیار برای ساخت دکورهای این مجموعه، آیا ادامه آن ساخته خواهد شد؟ گفت: فصل دوم این مجموعه در ایام نوروز پخش شد و دیگر تمام شده است.

صفوی سپس از ساخت یک مجموعه عروسکی دیگر که بر اساس یکی از آیتم‌های «شبکه کوچک» است خبر داد و افزود: آیتم «مدرسه شبانه‌روزی» که پنج عروسک از جمله گوریل انجیری را داشت، به صورت جداگانه سفارش شده و برای صداوسیما ساخته می‌شود. این مجموعه تحت همان عنوان «مدرسه شبانه‌روزی» شامل هر قسمت پنج دقیقه، ساخته می‌شود.

صفوی گفت: این مجموعه در مرحله نگارش است و معلوم نیست از کدام شبکه پخش شود.

تهیه‌کننده «شکرستان» در پایان درباره ساخت مجموعه‌ عروسکی در شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: هر رسانه ویژگی‌های خاص خودش را دارد. تعداد مخاطبان صداوسیما خیلی بیشتر از شبکه خانگی است اما از طرفی شبکه خانگی وارد فرهنگ عمومی شده و خانواده‌ها از آن استقبال کرده‌اند اما شاید جمع مشترکان وی او دی ها دو میلیون نفر باشد و معمولا هم از سریال‌های بزرگسال در این فضا استقبال می‌شود. در شبکه خانگی از سریال‌های کودکانه کمتر استقبال می‌شود اما آنجا را هم باید امتحان کرد و دید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.