سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

شبکه یک سیما؛

«پایش» به سراغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم می‌رود

برنامه پایش

سینماپرس: سومین قسمت برنامه «پایش»، امشب سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه با بررسی موضوع سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه با حضور بابک نگاهداری و مجتبی رضاخواه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش سینماپرس، در بخش اصلی برنامه امشب «پایش» با حضور بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های مجلس و مجتبی رضاخواه عضوکمیسیون برنامه و بودجه، سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه بررسی خواهد شد.

این برنامه مانند دو قسمت قبل به غیر از بررسی اخبار اقتصادی هفته، به بحث و گفت‌وگو راجع به چشم‌انداز طرح نهضت ملی مسکن و همین‌طور بحث اصلاح الگوی مصرف با حضور کارشناسان نیز می‌پردازد.

همچنین در بخش کارآفرین نمونه، علیرضا احمدی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولید سیمان استخوان و مواد انعقاد خون معرفی خواهد شد. علیرضا احمدی با حضور در برنامه «پایش» به‌صورت زنده درباره شرکت و دستاوردهای آن صحبت خواهد کرد. شرکت او در حال حاضر محصولاتی مانند سیمان استخوان را تولید می‌کند که اکثرا وارداتی و مورد نیاز بیماران هستند.

برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که هر هفته حوالی ساعت ۲۳ به‌صورت زنده پخش می‌شود؛ بازپخش این برنامه چهارشنبه حوالی ساعت ۱۶ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.